Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Sitter å funderer på gave til 2-åringen vår, og kom over et gavetips på en blogg hvor de hadde plantet et tre i hagen til 2-åringen. Synes det var aldeles skjønt og ville gjerne gjort det selv, problemet er bare at vi nettopp har solgt huset og skal flytte (vet ikke hvor enda.........) Tips til andre slik rørende gaver? Jeg synes hvertfall det var rørende da
cheni Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Plant treet i en stor krukke så lenge. Super gave, tenk når han kan plukke feks plommer fra sitt eget tre
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Det er ikke en teit gave da eller? Følte liksom bare det var jeg som synes det var litt søtt...haha
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Jeg hadde eget plommetre som barn! Super stas så det vil han nok like! Mille har egen rips busk hos mormor og gulltre hos bestefar det blir nok stas når hun blir eldre =) Så det ville jeg gått for!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Synes det er kjempesøtt, jeg! Ellers går det jo også an å.... hva heter det igjen.... fjernadoptere et barn. Vet det ble endringer for en tid tilbake, men vet ikke om det var hos alle organisasjonene. Men tenker også at det kan være en spesiell gave å ha et annet barn man kan følge hele sin egen oppvekst, se hvordan dette barnet utvikler seg osv. Men veldig søtt med et eget tre! Jeg skulle ønske jeg hadde mitt helt eget plommetre et sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå