Gå til innhold

Er det vanlig at man er mere glad i nevøer/nieser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

av eget blod, enn mannen sine? Eller går dette på personlighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig vanlig kan jeg tro! :)

Skrevet (endret)

Ærlig svar. Ja jeg er det. Er mere glad i mine søsken også enn i svigersøsken. Mine søsken har jeg kontakt med flere gang i uka, og følger derfor også bedre opp deres barn.

Så helt klart JA fra meg.

Endret av Netti***
Skrevet

Jeg har det sånn, samtidig som jeg hadde blitt såå fornærmet om mannen hadde sagt det samme om de vakre tanteungene mine :P

Skrevet

Personlighet her iallefall.

Skrevet

Ha, ha, jeg tror ikke jeg er spesilet glad i noen av dem! Har mye mer kontakt med barna til vennene våre, og er derfor også mer glad i dem.

Skrevet

Jepp, jeg er mer glad i min søte niese født av min søster enn mine nieser og nevøer som er brødre og søstre av mannen ;)

Jeg har mer kontakt med min svigerinne (hun er nabo) enn min søster, så vet ikke helt hvorfor jeg føler mer for min niese som har noe av "mitt blod" i årene.

Skrevet

Absolutt! Min søsters barn har jeg også hatt langt mer med å gjøre enn barna til mannens søsken, det har nok vel så mye med med å gjøre.-

Skrevet

For min del handler det om personligheten først og fremst, ikke hvor mye vi er i sammen...

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei, det stemmer ikke hos oss.

Om jeg måtte rangere hadde det nok vært mannens nevø som kom øverst, av den enkle grunn at han har bodd hos oss i perioder helt siden han var baby.

Mine søskens barn er jeg også kjempeglade i, men nevøen er litt spesiell for meg.

Skrevet

Her er jeg utrolig glad i mine nieser på min mann sin side:-) Treffer de ofte og de er bare gode. Har selv nevøer og nieser på min side, men de er mye eldre, fleste tenåringer og jeg har ikke hatt like mye med de å gjøre de siste årene, og før det, var jeg så ung selv.

Men er kjempeglad i de og såklart! Nå venter min bror sin første, og det tror jeg blir stor stas:-) De bor nærme og vi har god kontakt.

Gjest Løvemusene
Skrevet

Jeg elsker nevøene mine :) Føler selvfølgelig ikke det samme for hans nevøer/nieser når jeg bare har kjent de noen år sammenlignet med hele livet til mine egne <3 Så dette varierer nok veldig fra familie til familie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...