Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 ..... i dag ha gitt dem? Mine heter Linnea og Noah (født 2006 og 2010) Hadde jeg skulle ha valgt i dag hadde det blitt Sofia og Aksel. (Men kunne selvfølgelig aldri ha byttet nå )
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Mine heter Sivert og Sverre, og navnene var aldri mitt førstevalg, men et kompromiss. Har en hel haug med guttenavn jeg egentlig liker bedre: Alfred, Levi, bendik, Mikas, Jonah, Ailo... Men, som du sier, nå kunne jeg aldri byttet :-)
Gjest Guava Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Mia (2011) og fortsatt ville jeg kalt henne det
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Mine heter Sivert og Sverre, og navnene var aldri mitt førstevalg, men et kompromiss. Har en hel haug med guttenavn jeg egentlig liker bedre: Alfred, Levi, bendik, Mikas, Jonah, Ailo... Men, som du sier, nå kunne jeg aldri byttet :-) Mine heter Sivert og Sverre, og navnene var aldri mitt førstevalg, men et kompromiss. Har en hel haug med guttenavn jeg egentlig liker bedre: Alfred, Levi, bendik, Mikas, Jonah, Ailo... Men, som du sier, nå kunne jeg aldri byttet :-) Hehe, det var litt av et kompromiss Høres ut som om du egentlig har en helt annen smak enn de trauste (men veldig flotte) norske navnene dere har valgt
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Heter Signe og Sara. men syntes Isabelle og Synne er finere og hadde det vært opp til bare meg å gi jentene navn ville det ha blitt Isabelle og Synne, men måtte inngå et kompromi her..
Helhana Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Vilhelm(04), Sigve(04), Ella(07) og Gustav(10). Nr. 5 vil ikke vise oss kjønnet, men det blir enten Olav eller Ana. Jeg er veldig fornøyd med alle navnene
Junifrue Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Jenta mi heter Anna og jeg ville ikke hatt noe annet. Hun er oppkalt etter min oldemor, jeg bestemte meg egentlig den dagen hun døde at jeg ville kalle opp min første datter etter henne
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #9 Skrevet 1. august 2012 Sønnen min heter Aksel (født 2010), og det ville han ha hett om han hadde blitt født nå også.
Lille- MO Skrevet 1. august 2012 #10 Skrevet 1. august 2012 Min heter Nicklas( født 2011) ville ha enten Nicolay eller Nicklas, og bestemte meg etter jeg fikk se han på ultralyden. Ville ikke ha endret det i dag.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. august 2012 #11 Skrevet 1. august 2012 Mille Margrethe det ville jeg ikke byttet for alt i verden. Kommer aldri til å ønske henne et annet navn.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #12 Skrevet 1. august 2012 Erlend og Ulrikke. Vakreste navn i verden
Nyttårs barn Skrevet 1. august 2012 #13 Skrevet 1. august 2012 Mine heter Sivert og Sverre, og navnene var aldri mitt førstevalg, men et kompromiss. Har en hel haug med guttenavn jeg egentlig liker bedre: Alfred, Levi, bendik, Mikas, Jonah, Ailo... Men, som du sier, nå kunne jeg aldri byttet :-) Synes de navnene er helt fantastiske:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #14 Skrevet 1. august 2012 Vilhelm(04), Sigve(04), Ella(07) og Gustav(10). Nr. 5 vil ikke vise oss kjønnet, men det blir enten Olav eller Ana. Jeg er veldig fornøyd med alle navnene Ville bare si at barna dine har usedvanlig vakre navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå