Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Eller er det kun på en mobil og en pc?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Jeg mener en bekjent fortalte at hun hadde en konto også hadde tenåringene hennes hver sine spillelister de "hentet" til sin mobil.. Men jeg er absolutt ikke sikker siden jeg ikke har det selv (enda) så du får vente på flere svar her. Jeg følger spent med for mine gutter på 8 og 11 år maser flere ganger i uken om at vi skal få oss spotify...
Netti*** Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Her har både jeg, mann og dataen tilgang. Kan lite eller ingenting om det, men gubben har fiksa det til meg og vet vi bare har en konto.
chiqita Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 har en konto på 2 data og en tlf. Har ikke prøvd å få på flere tlf, så aner ikke om det går
3 nøtter til Askepott Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Det går bare ann og ha det på 3 ting. altså f.eks 1 pc og mobiler, i offline allså.
LilleMann & meg. Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Har hatt samme konto på 2 mobiler og 3 pc'er. Går helt fint. Men kan ikke bruke den i online modus på alle enhetene samtidig. Men offline kan den fint brukes på 2 mobiler samtidig, eller online på en pc og en mobil.
3 nøtter til Askepott Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Skal du "laste" ned sangene og være i offline jan du bare ha det på 3 apparater samtidigt, i online så mange du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå