Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Jeg har noen få kg for mye etter svangerskap nr 3 (5-6 kg), er bare 4 mnd siden jeg fødte. Jeg synes jeg ser ok ut i speilet, litt smålubben men ikke så ille.. men så fikk jeg se bilder i dag som ble tatt da vi var på ferie nettopp, og jeg ser jo ikke ut:( Ser ut som ei bolle jo, ser rett og slett feit ut.. uff, er det sånn jeg ser ut:( Skal i 30 årsdag snart og nå har jeg ikke lyst å gå lenger!
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Ett bilde kan lett lyve. Man er jo ikke i bevegelse. Hva med å få deg filmet, da ser du kanskje bedre.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 I speilet vrir og vender man seg gjerne i stillinger hvor man ser best ut Men, jeg tror nok ikke du ser så ille ut uansett, verken i speil eller på bilder, når du bare har 5-6 kg for mye..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 http://www.forskning.no/artikler/2012/juli/328263/ Link til artikkel om hvorfor vi ikke liker å se bilder av oss selv.
Musemorbr / Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Prøv et annet kamera først og fremst. Min mors kamera legger på minst ti kilo hos alle. Vet ikke hvorfor. Kanskje er det et slikt kamera du har blitt utsatt for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå