Mini09&Lille12 Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Med første mann mente jeg at magen min sank to uker før, og veeeldig sank noen dager før. Nå har magen min sunket veldig, men ha 4 uker igjen.. kan dette bety hun kommer nå snart? Har en del vondter. Hu er urolig, vrir seg med hue der nede, mye kynnere, og småkvalm. Noen som har født etter noe sånn? Hun kommer jo snart likevel, men blir litt ekstra spent. Må prøve å ikke vente enda, men magen har jo detti ned!!
VinterSol+2 Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Forrige gang fødte jeg dagen etter at magen sank:) Men det kan jo også bare være at hodet har festet seg. Det skjedde noen uker før første fødsel:)
Rosablader Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Med min første så kom ho en uke ca etter at magen hadde sunket. Jeg la vel egentlig ikke så merke til det selv, var bare alle andre som sa at nå hadde den sunket mye
Mini09&Lille12 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2012 Ja vært så mange som har kommentert det, og så så jeg det jo ganske klart selv når jeg så meg i speilet. Da hadde det vært en slitsom kveld med mye stikkinger og kynnere. Kan være hodet som har festa seg ja. Tror muligens slimproppen driver å kommer nå også. Men litt gradvis virker det som. Tror jeg kanskje pakker en fødebag etterpå. Sånn for sikkerthets skyld. Så skal jeg prøve å ikke vente!! Ellers blir ukene lange.
VinterSol+2 Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Ja, pakkden bagen! Det er ikke noe særlig å pakke den med rier uansett.
Mini09&Lille12 Skrevet 1. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2012 Ja, du sier noe. Kan bli noe travelt her med en 3 åring som må ha barnepass eller mormor som kanskje må komme på natta i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå