Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Har en følelse at det blir det samme gamle, har ikke noe særlig med venner ei heller en familie som gidder å lage til så mye (ikke det at jeg forventer noe altså ). Så, jeg har en følelse av at det blir det samme som vanlig; jeg står på kjøkkenet og sliter for så å ha selskap for familien, ferdig 7 tiden..og det var den dagen. Mannen og jeg skal ut og spise og på kino helgen etter jeg har bursdag..og det er det.. Så jeg er veldig nysgjerrig på hva dere gjorde på 30 års dagen deres
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Vi hadde barnevakt, noe vi veldig sjelden har. Så gikk vi ut sammen med tre vennepar og spiste en bedre middag, var veldig koselig.
Gjest thricane Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Tok revisoreksamen i skatterett. Får heller feire 35 eller 40
geitemarken Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Jeg hadde familieselskap og fortalte alle at vi var 4,5 mnd på vei. Men jeg har aldri feiret dagen min kjempe stort, bare med kake å familie. Har tom prestert å glemme bursdagen min et par ganger. Skjønte ikke hvorfor familien kom stivpynta på døra, haha. Hadde heldigvis is i fryseren og laget en sjokoladekake i microen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå