Gå til innhold

Ditt beste treningstips for å få bort magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortsatt litt mage igjen etter graviditeten, og ønsker sterkt å bli kvitt dette før en eventuelt ny graviditet. Vet at man gjerne får litt mage etter å ha gått gravid, men vet at det er mulig å bli mindre, men vet ikke hvordan. Slanking er ikke et alternativ da jeg er tynn ellers.

Noen som har erfaring med rockering, eller er dette bare tull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil jeg gjerne vite og ;)

Jeg har sånn rockering med vekter og har hvertfall innbilt meg at det funker, men aldri holdt på lenge nok til å kunne si noe sikkert..

Skal hvertfall dra den fram igjen nå og gjennomføre det ;)

Skrevet

Planken til utmattelse tre ganger, tre ganger i uka og 4 løpeturer i uka på minst 30-60 minutter hver.

Skrevet (endret)

Styrketrening! Fullkroppsprogram hvor du trener alle de store muskelgruppene. Da får du finere holdning, sterkere core muskulatur, mindre mottakelig for benskjørhet, mindre sjans for plager som bekkenløsning/ryggplager under neste graviditet!

Styrketrening er dritbra, og faktisk ganske gøy :) oooog, man blir ikke en muskelbunt- men man kan risikere å se veldig sunn og sprek ut ;)

Endret av fikas
Skrevet

Dere som bruker rockering - hvor ofte og hvor lenge rocker dere for å få resultater? Tar med meg tipset om å ta planken i tillegg:)

Jeg lurer også på om dere klarer å rocke "over hele" magen? Føler rockeringen bare snurrer rundt midjen, men er det OK?

Jeg er ikke HI, men har det litt på samme måte (bortsett fra at det er lenge siden jeg har født, men har fått litt mage i det siste pga altfor mye småspising...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...