Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Jeg har spist 2 skiver med hvitost til frokost, 3 skiver med leverpostei og agurk til lunch, halv grilllet kylling med ris og sweet chilli saus. Kveldsmat er om en times tid og tipper det blir et par tre knekkebrød med ost. Har drukket 1 glass juice, 1 glass melk, 1/2 liter pepsi max og ellers vann igjennom dagen...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Frokost: 1 beger 0,0% yoplait yoghurt med havregryn og rosiner Lunsj: 2 skiver, en med servelat og en med brunost og jordbærsyltetøy Mellom: 2 søte kjeks Middag: Lasagne og salat Kvelds: Blir litt potetgull Har drukket 2 glass husholdningssaft uten sukker og eller bare vann i dag.
*Yuna* Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Frokost: 2 knekkebrød og en cappucino. Lunsj: 10 kyllingvinger og et glass Pepsi Max Middag: to porsjoner wok med svinekjøtt Kveld: mager vaniljekesam med bringebær Drukket vann til måltidene og utenom.
2_små_og_flere_grå Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Jeg burde egentlig ikke svart, for i dag har jeg rett og slett glemt å spise.. *flau* Spist spagetti og kjøttdeig nå nettopp (middag/kvelds) og åpnet meg en boks med pepsi max. Tidligere i dag har jeg bare drukket litt vann.. Bruker ikke å være så ille altså
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 En proteinshake, tre ostebiter, broccoli. Tilsammen 7,5 g fett, 7 g karbohydrat og 50 g protein. PSMF.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Jeg har spist: 3 hjemmelaget små grove horn med brunost Litt youghurt, rett fra boksen i kjøleskapet En kakemann En halv skolebolle og en iste (fikk besøk av en venninne) 2 muffins (har bakt idag) Pølse i brød og pommes frites + maiskolbe til middag - Grillet ute idag Godteri hos mamma - (de kom hjem fra ferie- dumle) En boks cola 0,33 + endel tynt utblandet saft Litt melk på kvelden... Må vel signere anonymt her..??
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 5 små kjeks, 2 burn, ca. 100 gram kebab, en snickers og nå tortilla chips. Er sliten og gidder ikke lage noe ordentlig mat og har generelt ikke tid til å lage og spise mat
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 1 brødskive med smør, skinke, agurk og paprika. 1 brødskive med smør og servelat. 1 porsjon lasagne. Skal ha 2 skiver med smør og jordbærsyltetøy nå. Har drukket vann og kaffe.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 1. august 2012 #9 Skrevet 1. august 2012 Frokost/lunch 3 rundstykker,2 små epler og go morgen youghert. Middag/kvelds 2 tortillalefser med chilli con carne fyll toppa med ost og salat ved siden av. Har drukket to kopper kaffe, 2 0,5 tab ekstra, 2 glass jucie og en del vann. Er også snart 38uker på vei:-) Litt utenom emne, men syns dere det er lite eller mye å spise for meg mtp at jeg snart er 38uker? Føler jeg spiser litt lite noen ganger.
Influences Skrevet 1. august 2012 #10 Skrevet 1. august 2012 (endret) Frokost: en håndfull med cherry tomater ekstra søte.+Kaffe latte:) Lunsj: 1 skive, 1/2 med servelat og 1/2 med salami¨+ et glass juice "Middag": Slanke smoothie:P + et glass vann. Mellom: Noen Cherry tomater jeg skal nok ha meg et skikkelig herremåltid når jg er ferdig på jobb kl 22.15 Endret 1. august 2012 av Linea's
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #11 Skrevet 1. august 2012 Frokost/lunch 3 rundstykker,2 små epler og go morgen youghert. Middag/kvelds 2 tortillalefser med chilli con carne fyll toppa med ost og salat ved siden av. Har drukket to kopper kaffe, 2 0,5 tab ekstra, 2 glass jucie og en del vann. Er også snart 38uker på vei:-) Litt utenom emne, men syns dere det er lite eller mye å spise for meg mtp at jeg snart er 38uker? Føler jeg spiser litt lite noen ganger. Frokost/lunch 3 rundstykker,2 små epler og go morgen youghert. Middag/kvelds 2 tortillalefser med chilli con carne fyll toppa med ost og salat ved siden av. Har drukket to kopper kaffe, 2 0,5 tab ekstra, 2 glass jucie og en del vann. Er også snart 38uker på vei:-) Litt utenom emne, men syns dere det er lite eller mye å spise for meg mtp at jeg snart er 38uker? Føler jeg spiser litt lite noen ganger. Syns det var utrolig mye mat, gravid eller ikke. 3 rundstykker, 2 epler PLUSS god morgen til frokost...wow
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 1. august 2012 #12 Skrevet 1. august 2012 Hehe jo det høres vel litt voldsomt ut:-P Ble en sen frokost rundt halv ett ett, hadde jo vært oppe noen timer alt men ikke fått i meg mat før den tid :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #13 Skrevet 1. august 2012 Frokost: go morgen yoghurt med nøtter Lunsj: to brødskriver Mellom: nøtter, rosiner og vannmelon Middag:en maiskolbe og en halv kyllingfilet Kvelds: en brødskive en iskrem:( Drukket: 1 glass melk, 4 kopper kaffe, farris og vann
geitemarken Skrevet 1. august 2012 #14 Skrevet 1. august 2012 Oi, hvor lite alle spiser. Er alle på slankern?? Jeg er på "hemmelig" slankern (altså at ungene ikke får vite det) Frokost: en skål med 4 korn og biola Lunsj: 2 knekkebrød med brunost og ett eple Mellommål: skyr Middag: 4 stk små pannekaker og tomatsuppe Kvelds: 2 knekkebrød Snack: blåbær Kunne ha klart meg med mindre middag ja. Huff, denne slankinga kommer til å ta lang tid!
vårbarn nr.2 Skrevet 1. august 2012 #15 Skrevet 1. august 2012 3 brødskiver med italiensksalat, issalat, paprika, skinke, og ost. Noen skorper mens vi matet endene 2 kaffe latte En middags porsjon med med hjemmelaget pastabolognese. Blir litt sjokolade til kvelds;) drikker vann gjennom hele dagen.
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. august 2012 #16 Skrevet 1. august 2012 Frokost: to knekkebrød med lettprim, en yoghurt og et glass appelsinjus Lunsj: to knekkebrød med ost, et eple og en kiwi Middag: biffstrimler med grønnsaker og litt potet Ettermiddagskos: eple og kaffe Kvelds: to brødskiver med kokt egg og et glass appelsinjus Gravid i uke 13
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. august 2012 #17 Skrevet 1. august 2012 Frokost/lunch 3 rundstykker,2 små epler og go morgen youghert. Middag/kvelds 2 tortillalefser med chilli con carne fyll toppa med ost og salat ved siden av. Har drukket to kopper kaffe, 2 0,5 tab ekstra, 2 glass jucie og en del vann. Er også snart 38uker på vei:-) Litt utenom emne, men syns dere det er lite eller mye å spise for meg mtp at jeg snart er 38uker? Føler jeg spiser litt lite noen ganger. He he, når jeg var høygravid med lillesnuppa så spiste jeg som en gal. Min dagsmeny kunne gjerne se slik ut + +, og jeg la på meg helt gjennomsnittlig, for de som liker å vite sånt
I scream for icecream! Skrevet 1. august 2012 #18 Skrevet 1. august 2012 Frokost: Skyr Lunsj: Pepperbiff med salsa Mellommåltid: Proteinshake Middag: Karbonadedeig med mager kesam, grønnsaker og salsa Kvelds: Kyllingfilet, salsa og grønnsaker Første dag på PSMF, håper jeg gjør det rett.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #19 Skrevet 1. august 2012 Faktisk alt for mye føler jeg.. Et glass cola for å våkne. 1 skive med servelat 1 halvt horn med reker 1 kvart horn med reker 1porsjon Lasagne med salat 3is gjevnt fordelt utover dagen. 3 nektariner vannmelon. 4-5glass cola.
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 1. august 2012 #20 Skrevet 1. august 2012 Idag har dagen gått i ett, så jeg ikke hatt tid til å spist. Alt jeg har spist idag er 1 bolle og drukket 0,5 liter farris. Nå driver jeg og tiner lapskaus som jeg skal kose meg med! Omtrent utsultet her jeg sitter.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #21 Skrevet 1. august 2012 frokost: en kaffe latte lunsj: to grillpølser av kylling og kalkun(tok middagen tidlig) så en latte til;) middag, ble en nutrilettbar(skulle vært lunsj) kvelds: 2 brødskiver med kaviar og ost, og 3 ballerinakjeks.. ellers drukket mye vann. og nå skal jeg ha en kiwi ser at dagen i dag ble litt rar.. hehe.. sånn er det når man er på farten på ettermiddagen.
BareMas Skrevet 1. august 2012 #22 Skrevet 1. august 2012 3 brødskiver med skinke, majones, agurk og ost, spagetti og kjøttsaus, litt av snuppas fruktmos og noen minimarsmellows. Vann og oboy
mamma_bergen Skrevet 1. august 2012 #23 Skrevet 1. august 2012 1,5 skive med kokt egg til frokost 1 knekkebrød med leverpostei til lunsj 1 stk stekt torsk med salat til middag Og til kvelds blir det stekt ris og kylling Ellers drikker jeg for tiden farris til alt,bare unnet meg ett glass cola etter løpeturen i dag
Mamma med 2 små Skrevet 1. august 2012 #24 Skrevet 1. august 2012 Frokost 2 skiver med servelat. Lunsj makaroni og pølser. Middag en porsjon med kjøttboller, mos og tyttebær. Kveldsmat en skive med servelat. I løpet av dagen så har jeg spist to hele agurker og drukket 3 liter med Pepsi Max.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #25 Skrevet 1. august 2012 Fr.kost: 1 br.skive med skinke og agurk (smør under). Lunsj: 1 banan Middag: 2 ostesm.br Kvelds: 1 banan Snacs: 1 pose M, 2 glass cola (ups, men sliter ikke med vekte, men har dårlig samvittighet for det...) Skikkelig dårlig mat i dag, mye brød og ingen ordentlig middag, men orket ikke å lage i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå