Gå til innhold

Hva har du spist / drukket iløpet av dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist 2 skiver med hvitost til frokost, 3 skiver med leverpostei og agurk til lunch, halv grilllet kylling med ris og sweet chilli saus. Kveldsmat er om en times tid og tipper det blir et par tre knekkebrød med ost. Har drukket 1 glass juice, 1 glass melk, 1/2 liter pepsi max og ellers vann igjennom dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: 1 beger 0,0% yoplait yoghurt med havregryn og rosiner

Lunsj: 2 skiver, en med servelat og en med brunost og jordbærsyltetøy

Mellom: 2 søte kjeks

Middag: Lasagne og salat

Kvelds: Blir litt potetgull ;)

Har drukket 2 glass husholdningssaft uten sukker og eller bare vann i dag.

Skrevet

Frokost: 2 knekkebrød og en cappucino.

Lunsj: 10 kyllingvinger og et glass Pepsi Max

Middag: to porsjoner wok med svinekjøtt

Kveld: mager vaniljekesam med bringebær

Drukket vann til måltidene og utenom.

Skrevet

Jeg burde egentlig ikke svart, for i dag har jeg rett og slett glemt å spise.. *flau*

Spist spagetti og kjøttdeig nå nettopp (middag/kvelds) og åpnet meg en boks med pepsi max.

Tidligere i dag har jeg bare drukket litt vann..

Bruker ikke å være så ille altså :P

Skrevet

En proteinshake, tre ostebiter, broccoli.

Tilsammen 7,5 g fett, 7 g karbohydrat og 50 g protein.

PSMF.

Skrevet

Jeg har spist:

3 hjemmelaget små grove horn med brunost

Litt youghurt, rett fra boksen i kjøleskapet

En kakemann

En halv skolebolle og en iste (fikk besøk av en venninne)

2 muffins (har bakt idag)

Pølse i brød og pommes frites + maiskolbe til middag - Grillet ute idag

Godteri hos mamma - (de kom hjem fra ferie- dumle)

En boks cola 0,33 + endel tynt utblandet saft

Litt melk på kvelden...

Må vel signere anonymt her..??

Skrevet

5 små kjeks, 2 burn, ca. 100 gram kebab, en snickers og nå tortilla chips. Er sliten og gidder ikke lage noe ordentlig mat og har generelt ikke tid til å lage og spise mat :P

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

1 brødskive med smør, skinke, agurk og paprika.

1 brødskive med smør og servelat.

1 porsjon lasagne.

Skal ha 2 skiver med smør og jordbærsyltetøy nå.

Har drukket vann og kaffe.

Skrevet

Frokost/lunch 3 rundstykker,2 små epler og go morgen youghert. Middag/kvelds 2 tortillalefser med chilli con carne fyll toppa med ost og salat ved siden av. Har drukket to kopper kaffe, 2 0,5 tab ekstra, 2 glass jucie og en del vann. Er også snart 38uker på vei:-) Litt utenom emne, men syns dere det er lite eller mye å spise for meg mtp at jeg snart er 38uker? Føler jeg spiser litt lite noen ganger.

Skrevet (endret)

Frokost: en håndfull med cherry tomater ekstra søte.+Kaffe latte:) Lunsj: 1 skive, 1/2 med servelat og 1/2 med salami¨+ et glass juice "Middag": Slanke smoothie:P + et glass vann. Mellom: Noen Cherry tomater jeg skal nok ha meg et skikkelig herremåltid når jg er ferdig på jobb kl 22.15 :D

Endret av Linea's
Skrevet

Frokost/lunch 3 rundstykker,2 små epler og go morgen youghert. Middag/kvelds 2 tortillalefser med chilli con carne fyll toppa med ost og salat ved siden av. Har drukket to kopper kaffe, 2 0,5 tab ekstra, 2 glass jucie og en del vann. Er også snart 38uker på vei:-) Litt utenom emne, men syns dere det er lite eller mye å spise for meg mtp at jeg snart er 38uker? Føler jeg spiser litt lite noen ganger.

Syns det var utrolig mye mat, gravid eller ikke. 3 rundstykker, 2 epler PLUSS god morgen til frokost...wow ;)
Skrevet

Hehe jo det høres vel litt voldsomt ut:-P Ble en sen frokost rundt halv ett ett, hadde jo vært oppe noen timer alt men ikke fått i meg mat før den tid :-)

Skrevet

Frokost: go morgen yoghurt med nøtter

Lunsj: to brødskriver

Mellom: nøtter, rosiner og vannmelon

Middag:en maiskolbe og en halv kyllingfilet

Kvelds: en brødskive

en iskrem:(

Drukket: 1 glass melk, 4 kopper kaffe, farris og vann

Skrevet

Oi, hvor lite alle spiser. Er alle på slankern??

Jeg er på "hemmelig" slankern (altså at ungene ikke får vite det)

Frokost: en skål med 4 korn og biola

Lunsj: 2 knekkebrød med brunost og ett eple

Mellommål: skyr

Middag: 4 stk små pannekaker og tomatsuppe

Kvelds: 2 knekkebrød

Snack: blåbær

Kunne ha klart meg med mindre middag ja. Huff, denne slankinga kommer til å ta lang tid!

Skrevet

3 brødskiver med italiensksalat, issalat, paprika, skinke, og ost. Noen skorper mens vi matet endene

2 kaffe latte

En middags porsjon med med hjemmelaget pastabolognese.

Blir litt sjokolade til kvelds;) drikker vann gjennom hele dagen.

Skrevet

Frokost: to knekkebrød med lettprim, en yoghurt og et glass appelsinjus

Lunsj: to knekkebrød med ost, et eple og en kiwi

Middag: biffstrimler med grønnsaker og litt potet

Ettermiddagskos: eple og kaffe

Kvelds: to brødskiver med kokt egg og et glass appelsinjus

Gravid i uke 13 :)

Skrevet

He he, når jeg var høygravid med lillesnuppa så spiste jeg som en gal. Min dagsmeny kunne gjerne se slik ut + +, og jeg la på meg helt gjennomsnittlig, for de som liker å vite sånt :P

Skrevet

Frokost: Skyr

Lunsj: Pepperbiff med salsa

Mellommåltid: Proteinshake

Middag: Karbonadedeig med mager kesam, grønnsaker og salsa

Kvelds: Kyllingfilet, salsa og grønnsaker

Første dag på PSMF, håper jeg gjør det rett. ;)

Skrevet

Faktisk alt for mye føler jeg..

Et glass cola for å våkne.

1 skive med servelat

1 halvt horn med reker

1 kvart horn med reker

1porsjon Lasagne med salat

3is gjevnt fordelt utover dagen.

3 nektariner

vannmelon.

4-5glass cola.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Idag har dagen gått i ett, så jeg ikke hatt tid til å spist.

Alt jeg har spist idag er 1 bolle og drukket 0,5 liter farris. Nå driver jeg og tiner lapskaus som jeg skal kose meg med! :D Omtrent utsultet her jeg sitter.

Skrevet

frokost: en kaffe latte

lunsj: to grillpølser av kylling og kalkun(tok middagen tidlig)

så en latte til;)

middag, ble en nutrilettbar(skulle vært lunsj)

kvelds: 2 brødskiver med kaviar og ost, og 3 ballerinakjeks..

ellers drukket mye vann.

og nå skal jeg ha en kiwi :) ser at dagen i dag ble litt rar.. hehe.. sånn er det når man er på farten på ettermiddagen.

Skrevet

3 brødskiver med skinke, majones, agurk og ost, spagetti og kjøttsaus, litt av snuppas fruktmos og noen minimarsmellows. Vann og oboy

Skrevet

1,5 skive med kokt egg til frokost

1 knekkebrød med leverpostei til lunsj

1 stk stekt torsk med salat til middag

Og til kvelds blir det stekt ris og kylling

Ellers drikker jeg for tiden farris til alt,bare unnet meg ett glass cola etter løpeturen i dag :P

Skrevet

Frokost 2 skiver med servelat. Lunsj makaroni og pølser. Middag en porsjon med kjøttboller, mos og tyttebær. Kveldsmat en skive med servelat. I løpet av dagen så har jeg spist to hele agurker og drukket 3 liter med Pepsi Max.

Skrevet

Fr.kost: 1 br.skive med skinke og agurk (smør under).

Lunsj: 1 banan

Middag: 2 ostesm.br

Kvelds: 1 banan

Snacs: 1 pose M, 2 glass cola (ups, men sliter ikke med vekte, men har dårlig samvittighet for det...) Skikkelig dårlig mat i dag, mye brød og ingen ordentlig middag, men orket ikke å lage i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...