Biola Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Trenger tips om Sydentur, utreise Bodø eller Trondheim. Har en del kriterier da vi ikke er ofte ute og reiser så når vi først gjør det bør det bli bra :-) -barnevennlig med basseng (har 2 gutter 5 og 8 år) - all inclusive med god mat - barnevennlig strand - ingen støy på natta - litt aktiviteter/ underholdning. Tenkte å dra enten nå i høst, feb/mars evt. mai/juni til neste år.
Mamma&skatt Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Hei, har ikke vært med egne barn enda, men stortrivdes på sunwing kalithea på rhodos. to restauranter med egen barnebuffet, egen strand og flere bassenger og masse aktiviteter for både barn og voksne. bla yoga og andre treningstimer fra sats tror jeg. enkelt å komme seg inn til rhodos by med buss, tar 10- 15 min og sjåførene roper opp hotellnavnene når de stopper. ellers har jeg hørt at sunwing alcudia på mallorca også er helt topp.har akuratt det samme som det på rhodos. ligger helt ved kjempeflott langrunn sandstrand som man kan følge inn til sentrum. bodde selv i nærheten av dette hotellet i fjor og kan absolutt anbefale området for barn på den alderen begge hotellene er fra ving. vi reiser til ett av disse hotellene til neste år, da er vår sønn 1 år. de har barnepakker med vogn, stol og seng som man kan leie, samt at barnebassengene har solskjerming
fikas Skrevet 2. august 2012 #3 Skrevet 2. august 2012 Jeg anbefaler også sunving resort kallithea på Rhodos! Vi havnet der på en uspesifisert tur, uten barn. Og det er ingen tvil om at vi kommer il å reise dit eller på ett annet sunving hotel når vi skal reise med barn. Vi ser på det nå og man får tur for 10-15000/ uke for to voksne og ett barn til kallithea, 3700 i tillegg for all inklusive.
Rose04 Skrevet 4. august 2012 #4 Skrevet 4. august 2012 Vi er på Sunwing Rhodos nå og er enig med de andre, det er veldig flott og barnevennlig her. Drar dere tidlig høst eller mai/juni er det nok ok værmessig, men Jan/feb er ikke sesong. Da må dere nok dra til Kanariøyene for å få ok temperatur. Ellers vil jeg anbefale Kypros Sunwing resort Sandy bay i sep/okt evt. Mai/juni.
LinnK87 Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 estrella de mar på mallorca er vi veldig fornøyd med å vil reise tilbake. Anbefaler også Callisto på kypros som vi har vært 2 ganger på=)
mamma-90 Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 vi reiste til Sunny Beach, Hotel Hrizantema. Familievennlig hotell, all inclusive, stort badebasseng + barnebasseng, aktiviteter for barna både på dag og kveld. God sikkerhet og langrunn deilig sandstrand en liten 5 min. gåtur. vi merka ikke mye til støy på nattestid selv om hotellet ligger ganske sentralt. Grunnen er nok at det ikke ligger så nært hovedgaten i sentrum som har de største og mest populære utestedene. Trivdes veldig greit her Apollo som har reiser dit
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 På høst og vinterstid er jo Kanariøyene veldig kjekt. Tenerife er vår favoritt av disse, men Gran C og Lanzarote er også bra. Kan absolutt anbefale Ving Sunwing Resort Fañabe på Tenerife; vi har vært der mange ganger og ungene elsker det. Vi har ikke valgt all inclusive da vi foretrekker å spise utenfor hotellet noen kvelder, men tror det er ganske ok, med ulike temaaftener til middag for de som har all inclusive. Og så er dulike type leiligheter å velge mellom, flott bassengområde osv... Og flott strandpromenade som man kan gå korte og lange turer på. På vårparten hadde jeg nok valgt Rhodos eller Mallorca. gjerne Sunwing her også. Star Tour har Blue Village anlegg som også er bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå