Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Dere som jobber i NAV, hvilken bakgrunn har dere? Sitter og lurer på om jeg skal søke på en stilling som virker veldig spennende, er utdannet sykepleier opprinnelig.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Jeg er førskolelærer med videreutdanning innen veiledning. Kollegene mine er sosionomer, jurister, sykepleiere, lærere, førskolelærere og statsvitere, og noen innimellom som jeg ikke vet helt bakgrunnen til. Søk du, det verste som kan skje er at du ikke får den
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Bachelor i administrasjon. Jobber sammen to som opprinnelig er sykepleiere Bare søk du. Det teller positivt at du har erfaring i å jobbe med mennesker
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Takk for svar Jeg har også erfaring fra barnevernet og som lærervikar, håper det kan spille inn. Hva tjener dere sånn ca hvis det er lov å spørre? Selv har jeg 8 års statlig ansiennitet.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Jeg har og master i sosialantropologi.
flypapir Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Takk for svar Jeg har også erfaring fra barnevernet og som lærervikar, håper det kan spille inn. Hva tjener dere sånn ca hvis det er lov å spørre? Selv har jeg 8 års statlig ansiennitet. Jeg er utdannet sosionom og har 8års ansiennitet , men er fersk på Nav. Jeg har 380 000 i året. Er forøvrig flere sykepleiere ansatt hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå