Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 De eneste hele pyjamasene jeg finner er på name-it, men der er jo største størrelsen (98) bare akkurat passe nå, selv om hun bruker 92 til vanlig... de må være utrolig små i størrelsene akkurat på pyjamas. Noen som vet om andre steder hvor de selger hele pyjamaser i str 2-3 år / 98 (helst ikke for dyre)?
jentemamma Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Jeg så på HM igår, opp til 98 men de så ikke spesielt små ut:)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 HM. Har kjøpt helpysj der opp til str 128.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 HM de er store i str =) Name it er små!
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 takk, da skal jeg først prøve HM
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Var innom HM i dag, men der hadde de ingen hele pysjer på barneavdelig (kun baby opp til 86). Sjekket på nett også, ser ikke ut til at de har. Er det lenge siden dere fant helpysj der Hercule og Juliea? Var rart at du så slike i går uten at de hadde i HM der jeg bor, jentemamma. Spurte en av de ansatte som mente at det var sjelden de hadde pyjamaser i hel form på barneavdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå