Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Idag gjorde vi en skikkelig impulshandel, gitt... Fikk et bra tilbud her en dag, og idag sa vi ja takk, under visse forutsetninger. Vi trodde aldri at selger ville godta forutsetningene våre, vi trodde vi sendte i vei ei lang hvit pil, men jommen! Selger godtok forutsetningene våre, gitt... Prislapp: 2 mill... Jaja, her må det spares og skjæres ned på forbruket... Gratuler meg som hytteeier!
*Miss Flua* Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Kanskje ikke det lurere å impulshandle gitt men gratulerer som hytteeier!
Mamma til 3? Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 (endret) Gratulerer! Det gjorde plutselig min dårlige samvittighet for mitt eget pengebruk en liten smule bedre... Endret 1. august 2012 av Mor_2012!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Tror nok det skal gå helt greit å betjene lånet. :-) Vi har svært lite gjeld fra før, og noenlunde greie lønninger, så det hele handler om å skjære ned på unødvending forbruk. Og akkurat unødvendig forbruk har jeg vært ganske så flink på noen år, men er det noe jeg vil ha, så har til og med jeg viljestyrke. Og denne hytta vil jeg ha! ;-) Ikke store kåken, men helt ny - ikke begynt å bygge enda engang! Gleder meg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå