Gå til innhold

Spist 10 kokkosboller, har 2 igjen..

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg lever i troen på at det er ganske sunt; Kokkos er sunt! Mørk sjokolade er sunt ergo: Helsekost!

meeen, jeg har også en Kinder buoeno og en smilrull..

meeen, jeg har også druer og brämhults smoothie...

what to do? Spise alt og og slappe av siden bikinisesongen er over for i år og lang ut i neste år...

Eller ikke spise resten i tro om fler soldager? Pmf hvem prøver ejg å lure alt skal selvsagt spises, reformulerer spise alt for så å finne treningsmotivasjonen, og hvor finnes i såfall den?

Jeg skal forøverig på en pt time på Elixia neste uke hos en hot body dude, men det er ikke motivasjon nok.. Hit me!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SLAP!

Send smilen og buenoen til meg du, så slipper du å fristes mer :D

Skrevet
SLAP! Send smilen og buenoen til meg du, så slipper du å fristes mer :D

Trengte den slap´en begynte å bli vel blek her jeg sitter ;) ok navn og adressen takk!

Jeg er heldigvis litt kvalm nå, noe jeg er glad for for det blir jeg aldri! Helrig! Til mitt forsvar spiste jeg sunn middag da nemlig får i kål :)

Gjest Mentha
Skrevet

Og jeg som skulle skrive innlegg om min sunne sjokoladekake. Hmm. Din synd hørtes brått mer fristende ut! Jaja, skitt au, jeg gjør det likevel ;)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Er det ikke Den lille kokosbollefabrikken som skryter av at det bare er 48 kalorier i hver kokosbolle? Og selv om du ikke har vært der og hamstret kokosboller (men det kan jo hende), så er det lov å tenke at det gjelder alle andre kokosboller også. Skulle gjerne ha spist både det ene og det andre i kveld, men jeg får nøye med meg vin.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Og sunn sjokoladekake kunne kanskje ha passet meg, men dessverre henger ikke sunt og søtt så veldig godt sammen.

Skrevet

MMM de var gode! Jeg var ikke på den lille kokkosbolle fabrikken nei, var på Meny, men spiste faktisk lunsj der her om dagen:P

Liker deg veldig godt nå Siklerotte som stemte i min ide om at kokkosboler er sunt =)

Mentha da, når du først skal spise kake kan den vel for pokker være usunn vel? Lag deg heller en smoothie om du skal vær så sunn.. Jeg har sunne muffins i fryseren de er gode, men ikke psykisk gode fordi jeg vet det ikke er sukker i de men bjørkesøt ikke mel, men bokhvete.. Nei fysj da er poenet borte gitt :P

Spiste nettopp buoeno også og en halv smil..

Gjest Mentha
Skrevet

Hehe jeg spiste usunn kake i går, nå må jeg få føle meg litt bedre ved å spise en som er sunn også ;) Kan godt kamuflere det med at jeg øver meg på å lage allergivennlig kake i tilfelle noen i framtidige bursdagsselskaper er allergiske mot mel, melk eller har diabetes. Og da må det jo gjerne spises også ;)

Og hvis det er noen trøst så gikk den ned sammen med et glass rødvin, så da kom usunnhetene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...