Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Vet ikke om jeg skal le eller gråte, er gravid og kvalm Står nå en form med lasagne på benken på kjøkkenet, og jeg klarer ikke å ta den, kaster opp når jeg går på kjøkkenet pga lukta, og har ingen som kan ta den for meg før i morgen. Den har stått i to dager! Vil ha den vekk nå, noen tips??
<3 2G <3 Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Huff, dakar Kjenner følelsen. Har du tigerbalsam eller lignende i huset? Noe som lukter sterkt? Om du har det, gni litt under nesen og skynd deg inn og tøm det i en pose eller to.
Influences Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Vet ikke om jeg skal le eller gråte, er gravid og kvalm Står nå en form med lasagne på benken på kjøkkenet, og jeg klarer ikke å ta den, kaster opp når jeg går på kjøkkenet pga lukta, og har ingen som kan ta den for meg før i morgen. Den har stått i to dager! Vil ha den vekk nå, noen tips?? Hva med å holde pusten å løpe ut å sette den er til i morgen?=P
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Ett problem? Eller et problem? En viss forskjell. Ikke var det store problemet å skryte av heller...
<3 2G <3 Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Ett problem? Eller et problem? En viss forskjell. Ikke var det store problemet å skryte av heller... Troll!!!! Er du kvalm så er du kvalm!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Hehe...er ikke ett så stort problem da, men det irriterer meg, for klarer ikke å gå på kjøkkenet! Brekker meg og holder på å spy bare å tenke på d, ser jeg skåla så spyr jeg selv om jeg er så langt unna at jeg ikke kjenner lukta. Vurder å få sønnen på snart 7 år å ta det når han kommer hjem
BareMas Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Ett problem? Eller et problem? En viss forskjell. Ikke var det store problemet å skryte av heller... husker selv da jeg var gravid og morgenkvalm, lukt er ett STORT problem!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Hjelpes, seriøst?Stapp papir i nesen, og ta den vekk!! En lasagne gitt....hjelp.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #9 Skrevet 1. august 2012 Hehe...er ikke ett så stort problem da, men det irriterer meg, for klarer ikke å gå på kjøkkenet! Brekker meg og holder på å spy bare å tenke på d, ser jeg skåla så spyr jeg selv om jeg er så langt unna at jeg ikke kjenner lukta. Vurder å få sønnen på snart 7 år å ta det når han kommer hjem Har du en sønn på 7 år så kan han i det minste bære den utenfor huset, men han klarer vel fint å skrape maten ut og vaske den også. Fatter ikke at det er noe en vurderer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå