Gå til innhold

Har ett problem her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, er gravid og kvalm :(

Står nå en form med lasagne på benken på kjøkkenet, og jeg klarer ikke å ta den, kaster opp når jeg går på kjøkkenet pga lukta, og har ingen som kan ta den for meg før i morgen. Den har stått i to dager!

Vil ha den vekk nå, noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dakar :( Kjenner følelsen. Har du tigerbalsam eller lignende i huset? Noe som lukter sterkt? Om du har det, gni litt under nesen og skynd deg inn og tøm det i en pose eller to.

Skrevet
Vet ikke om jeg skal le eller gråte, er gravid og kvalm :( Står nå en form med lasagne på benken på kjøkkenet, og jeg klarer ikke å ta den, kaster opp når jeg går på kjøkkenet pga lukta, og har ingen som kan ta den for meg før i morgen. Den har stått i to dager! Vil ha den vekk nå, noen tips??
Hva med å holde pusten å løpe ut å sette den er til i morgen?=P
Skrevet

Ett problem?

Eller et problem?

En viss forskjell.

Ikke var det store problemet å skryte av heller...

Skrevet

Ett problem?

Eller et problem?

En viss forskjell.

Ikke var det store problemet å skryte av heller...

Troll!!!!

Er du kvalm så er du kvalm!!!

Skrevet

Hehe...er ikke ett så stort problem da, men det irriterer meg, for klarer ikke å gå på kjøkkenet!

Brekker meg og holder på å spy bare å tenke på d, ser jeg skåla så spyr jeg selv om jeg er så langt unna at jeg ikke kjenner lukta.

Vurder å få sønnen på snart 7 år å ta det når han kommer hjem ;)

Skrevet
Ett problem? Eller et problem? En viss forskjell. Ikke var det store problemet å skryte av heller...

husker selv da jeg var gravid og morgenkvalm, lukt er ett STORT problem!

Skrevet

Hjelpes, seriøst?Stapp papir i nesen, og ta den vekk!! En lasagne gitt....hjelp.

Skrevet
Hehe...er ikke ett så stort problem da, men det irriterer meg, for klarer ikke å gå på kjøkkenet! Brekker meg og holder på å spy bare å tenke på d, ser jeg skåla så spyr jeg selv om jeg er så langt unna at jeg ikke kjenner lukta. Vurder å få sønnen på snart 7 år å ta det når han kommer hjem ;)

Har du en sønn på 7 år så kan han i det minste bære den utenfor huset, men han klarer vel fint å skrape maten ut og vaske den også. Fatter ikke at det er noe en vurderer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...