Gå til innhold

Kjerringskravlehusmorgreie

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan få gjort ren vaser som ikke har plass til oppvaskkost nedi? Tusen småvaser m sær utforming, type trang i toppen og bollefeit kropp (som meg) har hatt markblomster hele sommeren og har nå et sykt glatt gult belegg nedi glasset. Hva nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaskekost? Tannkost?

Eller ha oppvaskmaskin vaskemiddel i+ vann og la stå natten over. Det er ihvertfall gull i tvkanner ;)

Skrevet

Bakepulver og varmt vann. Underlige greier men funker som rakker'n.

Skrevet

Eddik? (kommer noen til å oppdage at jeg svarer "eddik" på alle innleggene? o_O)

Skrevet

Storfan av klorin! kokvarmt vann og klorin, tar alt!

Gjest Mentha
Skrevet

Fant endelig flaskekoster sist jeg var på søstrene grene, av alle steder. Den var genial, og jeg har ikke lenger sånne problemer :D

Skrevet

Fyll halveis opp med varmt vann og ha i litt bakepulver/ natron riste riste riste, hell ut, fyll så halveis opp med varmt vann ha i zalo el riste riste riste hell ut gjenta visst nødvendig, skyll godt :)

Skrevet

Sverger til oppvaskmaskinpulver + varmt vann og la det stå over natta.

Skrevet
Sverger til oppvaskmaskinpulver + varmt vann og la det stå over natta.

Ja egentlig du sier noe :) det enkle er ofte det beste :)

Gjest amandine
Skrevet

Bakepulver og eddik, luten. Hilsen frk fysikk og kjemi..

Gjest sug lut
Skrevet
Takk. Hilsen frk trippel språk. Fysikk og kjemi har jeg aldri fiksa (men det er utrolig hva man kan pugge så det synes ikke på karakterboka og jeg slutta før jeg ble avslørt).
Gjest amandine
Skrevet
Takk. Hilsen frk trippel språk. Fysikk og kjemi har jeg aldri fiksa (men det er utrolig hva man kan pugge så det synes ikke på karakterboka og jeg slutta før jeg ble avslørt).
He he he jeg var jaggu meg trippel språk også... Look where it got me!(Var nå moro mens det varte, og franskmenn er jo knakande kjekke til sitt bruk,men ellers?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...