Gjest sug lut Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Hvordan få gjort ren vaser som ikke har plass til oppvaskkost nedi? Tusen småvaser m sær utforming, type trang i toppen og bollefeit kropp (som meg) har hatt markblomster hele sommeren og har nå et sykt glatt gult belegg nedi glasset. Hva nå?
ellen-propellen Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Flaskekost? Tannkost? Eller ha oppvaskmaskin vaskemiddel i+ vann og la stå natten over. Det er ihvertfall gull i tvkanner
Gjest Ziva Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Bakepulver og varmt vann. Underlige greier men funker som rakker'n.
Mor Løvehjerte Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Eddik? (kommer noen til å oppdage at jeg svarer "eddik" på alle innleggene? o_O)
BareMas Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Storfan av klorin! kokvarmt vann og klorin, tar alt!
Gjest Mentha Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Fant endelig flaskekoster sist jeg var på søstrene grene, av alle steder. Den var genial, og jeg har ikke lenger sånne problemer
Mamma_til_2 Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Fyll halveis opp med varmt vann og ha i litt bakepulver/ natron riste riste riste, hell ut, fyll så halveis opp med varmt vann ha i zalo el riste riste riste hell ut gjenta visst nødvendig, skyll godt
Gjest Toxic Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Sverger til oppvaskmaskinpulver + varmt vann og la det stå over natta.
Mamma_til_2 Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Sverger til oppvaskmaskinpulver + varmt vann og la det stå over natta. Ja egentlig du sier noe det enkle er ofte det beste
Gjest amandine Skrevet 2. august 2012 #11 Skrevet 2. august 2012 Bakepulver og eddik, luten. Hilsen frk fysikk og kjemi..
Gjest sug lut Skrevet 2. august 2012 #12 Skrevet 2. august 2012 Bakepulver og eddik, luten. Hilsen frk fysikk og kjemi.. Takk. Hilsen frk trippel språk. Fysikk og kjemi har jeg aldri fiksa (men det er utrolig hva man kan pugge så det synes ikke på karakterboka og jeg slutta før jeg ble avslørt).
Gjest amandine Skrevet 7. august 2012 #13 Skrevet 7. august 2012 Bakepulver og eddik, luten. Hilsen frk fysikk og kjemi.. Takk. Hilsen frk trippel språk. Fysikk og kjemi har jeg aldri fiksa (men det er utrolig hva man kan pugge så det synes ikke på karakterboka og jeg slutta før jeg ble avslørt). He he he jeg var jaggu meg trippel språk også... Look where it got me!(Var nå moro mens det varte, og franskmenn er jo knakande kjekke til sitt bruk,men ellers?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå