Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Sønn min på seks år har to vorter på pekefingeren som ikke forsvinner. Smører med vortemiddel. Verucid tror jeg det heter, men hjelper ikke. Noen med gode tips?
Gjest Morn du Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 La han knyte 2 knuter på en ulltråd og sett fyr på tråden. Det funka her. Da hadde vi smurt på vortemiddel som dempa noen av vortene men de ble ikke borte. Prøvde og å fryse ene vorta, men det var visst så vondt at da ville hun heller ha vortene.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 gni inn vortene med svinesvor og grav ned svoren en plass der barnet ikke vet hvor det ligger,da forsvinner de. Virket på meg da jeg var barn og var skikkeligt plaget med vorter. Ellers har du Vortefri som selges på apoteket, mye lettere å bruke og bedre resultat
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Neglelakk! Bruk en som kun brukes til dette, gjerne med farge. Evnt sett et plaster over så det ikke ser så harry ut. Vorter er et virus som må ha oksygentilførsel for å leve. ved å tette vorta m neglelakk, kveles den, men det er da viktig at den alltid er dekt. Mvh hudpleieren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå