Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Noen som har prøvd herbalifeprodukter?? Evt fornøyd/ikke fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Slanke produktene er en bløff uten like. Hud og hår produktene er helt ok, men ca det samme som du kjøper på vanlig butikk.
Hybelkanina Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Tenker du på pulverkuren? Du går ned i vekt av den, men like fort opp igjen hvis du ikke trapper veeeeldig forsiktig opp igjen med mat og er veldig på vakt etterpå. Men sånn er det jo med alle pulverkurer. Da ville jeg heller valgt Noka, den smaker ihvertfall godt og har en ok konsistens, det vil jeg absolutt ikke si om Herbalife, det smaker hoggorm.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Jeg bruker herballife te og pulver, men det er bare en smak jeg liker. Og jeg bruker det ikke for å gå ned i vekt men fordi jeg ikke klarer å spise mat om morran, og fordi man får i seg de mineraler og vitaminer man skal. Kan ikke si om det vil ha god effekt som slanking siden jeg ikke har prøvd det.
Nemo_ Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Ja, tenker på pulverkuren...den kan jo kombineres mes annen mat da...f.eks shake til frokost og kvelds og spise mat til lunsj, middag og mellommåltid...jeg har prøvd dette før, ville bare høre hva dere andre syns...jeg gikk ned en god del, men så sklei kostholdet heeelt ut og jeg gikk fort opp igjen alt og vel så det....
Nemo_ Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Jeg bruker herballife te og pulver, men det er bare en smak jeg liker. Og jeg bruker det ikke for å gå ned i vekt men fordi jeg ikke klarer å spise mat om morran, og fordi man får i seg de mineraler og vitaminer man skal. Kan ikke si om det vil ha god effekt som slanking siden jeg ikke har prøvd det. hvilken smak liker du best?
røderoser Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Jeg har brukt Herbalife tidligere, og er veldig fornøyd. Gikk ned ca 25 kg, men har dessverre gått de opp igjen etter graviditet. Har startet igjen nå, og viser effekt etter et par uker. Holdt vekten i over 3 år etter endt kur, men brukte en shake om morgonen fordi jeg ikke får i meg noe annet. Jeg synes de smaker godt, fantastisk god smak men har hørt om flere som ikke liker de, men noen av de har blandet ut med vann og ikke melk, og da smaker de herk :/
Gjest thricane Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Har prøvd de. Synes de smaker greit og jeg har alltid gått ned på de. Som sagt må du trappe opp til vanlig mat, ellers legger du fort på deg. Den store fordelen jeg opplevde var at jeg ble mye mindre trøtt av det. Altså fikk mye mer energi, og den er veldig fin å kombinere med trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå