Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har bestemt med for å lage både ammepute og babygym selv.

noen andre som skal lage ting selv?

jeg skal kjøpe stellebord og stellebag brukt. :)

det er så mange salgs-sider på face at man trenger nesten ikke kjøpe noe nytt lenger.

jeg har oxo laget en gruppe på face der jeg spør venner jeg vet nettopp har hatt en liten en, om de har noe utstyr til overs. og jeg har allerede fått mye tilbakemeldinger. badebalje og vippe blandt annet. morro!!

Endret av samu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næ, er ikke bittelitt flink til sånne ting engang. Respekt til de som kan! Legg gjerne ut bilder når du er ferdig, blir imponert over folk som lager egne babysaker :)

Skrevet

Jeg skal lage ammepute og sengetøy selv. Jeg syr også en del klær. Babygym og mange andre ting har jeg fra de andre barna mine,

Veldig bra at flere har blitt bevisste på gjenbruk og at faktisk mange av de tingene folk selger er så godt som nye. Man sparer både penger og miljøet :)

Skrevet

Det var en god ide, men hva fyller jeg feks en ammepute med?

Skrevet
Det var en god ide, men hva fyller jeg feks en ammepute med?

fyller med isoporkuler, sånne i sakkosekk. tror jeg!

Skrevet

Jeg har begynt med hekling og har heklet en del til kommende lillebror :-)

Skrevet

Har sydd nytt trekk til ammeputa, og holdt på å lage en saccoseng - som ikke blir ferdig nå, dessverre. Ellers har jeg sydd noen plagg og strikket masse.

Hadde mange andre planer, men de blir nok skrinlagt for nå.....tenker det snart blir baby på meg....

Skrevet

Det lå ute oppskrifter på både babygym og diverse annet på tettinntil.no for ikke så lenge siden iallefall...

Skrevet

tettintil.no var en forvirrende side.

bruker mitt eget design jeg

Skrevet

Supert damer, får stikke bort å se hva de har, bor heldigvis ikke så langt unna:-)

Skrevet

Ammepute var en god ide!

Jeg skal sy bæresele, Indisk hengevugge , også har jeg strikket tisselaken i lanolingarn og en masse klær:)

Skrevet

tettintil.no var en forvirrende side.

bruker mitt eget design jeg

Hehe, det syns jeg også med en gang. Men om du er dreven på å lage ting selv, er det jo ikke noe problem!

Jeg liker å iallefall ha veiledende syinstruksjoner å forholde meg til selv.

(men går du inn på bærerorumet, og så sysidene, finner du de, altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...