Håper<3 Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Skal snart i dåp til nevøen min og er veldig usikker på hva jeg skal gi i gave.. Forslag?
Kanutten83 Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Dåpstavle Dåpsattest "beholder" "Min første tann" skrin "Min første hårlokk" skrin Armbånd med mulighet for gravering Kjede Barneskje-gaffel-kniv i sølv Sparebøsse med noen kroner i Min første sangbok/eventyrbok Album Brio gåvogn Koseklut med navn Dette er noe av det vi har fått til våre barn, du kan jo også høre med foreldrene om de har noen spesielle ønsker
itb Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Vi fikk et teppe med navn, fødselsdato, fødselsvekt og lengde samt fødelstidspunkt. Det var faktisk en av de fineste gavene vi fikk og vi har brukt det nesten hver dag siden. Jeg er ikke så fan av alle disse "første" gavene eller smykker. Vi ønsket oss veldig spesifikke ting av folk og så ønsket vi oss penger av resten som vi satt inn på en sparekonto i hennes navn.
4blir5 Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Brannbil i tre fra Pintoy, selges på tiny. Ryggsekk fra Bergans. Matboks og termos fra Blafre.
kanutten86 Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 (endret) medlemsskap i boligbyggelag vet jeg mange gir til baret uten om standas, sølv, sykker, penger og bøker........ er du fadder kan du lage sparekonto med en liten sum penger på. min bror fikk det og fikk ikke vite om den på nytt før konfirmasjonen fin gave det der da Endret 1. august 2012 av kanutten86
Hocapontas Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Røros-pledd Kunst (masse fine trykk på epla.no, feks) Barnehagesekk Leker til han blir litt større Eventyrbøker Lydbøker Penger
LivHeidi Skrevet 2. august 2012 #7 Skrevet 2. august 2012 Et dåpsbarn bør både få ting som h*n kan ha hele livet, og ting h*n trenger som barn. For sistnevte synes jeg man kan spørre foreldrene litt om hva de ønsker også. Jeg er veldig glad for de sølvskjeene jeg fikk til min dåp, fikk flere til jul da jeg var mindre, og andre ting i samme serie til konfirmasjon. Så nå har jeg fint sølvbestikk. Disse koster jo ikke så mye 1 og 1.
November-spire-79 Skrevet 2. august 2012 #8 Skrevet 2. august 2012 Jeg skal i dåpen til fadderbarnet mitt om noen uker og har så lyst til å kjøpe en sånn rosa kul cd-spiller til henne og en fin barne-cd som hun kan ha på rommet sitt i sin barndom
4blir5 Skrevet 2. august 2012 #9 Skrevet 2. august 2012 Jeg skal i dåpen til fadderbarnet mitt om noen uker og har så lyst til å kjøpe en sånn rosa kul cd-spiller til henne og en fin barne-cd som hun kan ha på rommet sitt i sin barndom God ide, men de typiske cd-spillerne som de lager for barn er ofte veldig dårlig lyd i! Vi har måttet pakke bort den vi gav til sønnen vår, da det er så skingrende lyd. Den vi har er sånn med to mikrofoner, gjerne droppe de som har dette?
November-spire-79 Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Jeg skal i dåpen til fadderbarnet mitt om noen uker og har så lyst til å kjøpe en sånn rosa kul cd-spiller til henne og en fin barne-cd som hun kan ha på rommet sitt i sin barndom God ide, men de typiske cd-spillerne som de lager for barn er ofte veldig dårlig lyd i! Vi har måttet pakke bort den vi gav til sønnen vår, da det er så skingrende lyd. Den vi har er sånn med to mikrofoner, gjerne droppe de som har dette? Ok jeg har sett på en fra expert til 400 kroner. Tror ikke den er beregnet spesielt på barn bare at den er knall rosa hehe Jeg skulle gjerne hatt en sånn da jeg var mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå