Gå til innhold

Herregud, JEG skal på date!!! :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten glemt åssen detta funker jeg... og jeg hadde hvertfall glemt hvor tussete og rastløs man blir i forkant! :-P He-he..

Liker han såå godt, men så er det jo sånn at dette blir første gang vi møtes. Jeg har kun pratet med han på tlf, og sett bilder av mannen. Jeg har selvfølgelig sjekket han litt på nettet,facebook osv. Og alt han har sagt til nå om de rent praktiske tingene stemmer.

Vi er begge voksne mennesker, og skal møtes ute blant folk.

Meeeen, så kommer alle de teite tankene , tenk om han ikke liker meg??!!

Jeg syns han er så flott, og kjenner at noe inni meg skjønner virkelig ikke hva han ser i MEG?

Han sier så mye fint til meg.............

Jeg tar meg ofte i å bli litt satt ut av spill, da han virker som å være en skikkelig,ordentlig mann. En sånn jeg både trenger,savner og lengter etter.

Kanskje det er min tur nå??

Herreegud, jeg er så nervøs!

Føles så lenge til helg nå!

Måtte bare lette på tankene jeg :) *biter negler*

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

ÅÅÅÅ, sÅ spennende! Slapp bare av, det gÅr sÅ fint sÅ! Lykke til :D

Skrevet

Haha, slapp av ja.. Akkurat DET er vel lettere sagt enn gjort. Og siden jeg har null planer disse dagene har jeg endevent alle klesskap og det er helt kaos her nå. Og midt blandt kaoset , der har'u meg :-P *puste med magen*

Takk forresten, har jo i grunn troen på dette! (Kanskje derfor jeg stresser meg selv også, at fallhøyden blir litt vel stor :))

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hihi, hva skal du ha på deg? :D

Skrevet

Det har jeg faktisk ikke tenkt på enda!!! Ups! Det burde jeg kanskje...

Vi skal ikke på noen fancy restaurant, og vi har snakket om å gå en tur ved vannet etter middagen, så jeg tenker at tøyet må stå i stil til det.. Og flate sko, eller...jo.....

Skrevet

Kos deg masse på date :-)

Husk han tenker sikkert akkurat det samme, hvorfor skal hun falle for meg osv...

Vær deg selv og slapp av så går det nok kjempe bra :-) masse lykke til..

Å du må jo innrømme det, det er godt med sommerfugler i magen :-)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Åh, gÅ tur ved vannet! SÅ utrolig romantisk :) Flate sko er kjekt da, vil jo ikke at han skal tro du er helt teit som gÅr tur med stiletter.. Haha!

Skrevet

Haha, nei du sier noe. Blir flate sko ja. Og det var jeg som fikk velge tid og sted, og siden vi allerede hadde snakket om at begge var så glad i å sitte ved vannkanten, så tenkte jeg det kunne være en fin avslutningen på kvelden :) enda så film-klisje aktig det høres ut som :-P

Takk jenter, ja sommerfugler i magen er herlig.. og litt slitsomt! :-P

Blir godt å bli ferdig med de første minuttene, er egentlig de jeg syns er verst!

Skrevet

Lykke til :)

Må oppdatere oss her om hvordan det gikk da! :)

Skrevet

Ikke ha for store forventninger!! Har brent meg selv et par ganger på nettdating. Uansett om en snakker i tlf, skriver og ser bilder så er virkeligheten noe annet. Med nettdating lager en seg indre bilder og oppfatninger om hvordan denne personen er, så kan være helt feil når en møtes in person. Med han ene jeg skulle møte var jeg sikker på at dette var drømmemannen, alt stemte mellom oss, det han sa og bildene hans. Men da jeg så han første gang kjente jeg en enorm skuffelse, det var ikke som jeg hadde forestilt meg i det hele tatt (utseendemessig).

Det beste når en driver med nettdating er å avtale et møte fortest mulig, ikke skrive så mye før en har sett hverandre. Ikke for å ødelegge forventningene dine eller være negativ men vær forberedt på at det kan bli noe annet enn du tenker. Men for all del, noen ganger er det full klaff. Et vennepar av meg møttes gjennom nettet og er i dag lykkelig gift med barn. Lykke til :)

Skrevet

Jeg syns vi har avtalt møte ganske raskt, har ikke pratet med han i ukesvis :) selvfølgelig kan jeg bli skuffa (jeg liker utseende hans,skjønner ikke helt etter alle de bildene at han kan være så himla annerledes i virkeligheten, heller ) Men er mest redd for at jeg skal være annerledes enn han ser for seg. Vet ikke hvorfor,men det henger vel sammne med selvtilliten kanskje , hehe:))

Jeg forventer ikke full klaff, men jeg forventer nok en hyggelig kveld med en koselig mann.

Og nå skal det sies, at jeg syns han er fin og se på er en bonus. Det er personligheten hans jeg har "falt" for :)

Skrevet

Så var dagen her, jenter! *dørpåmeglitt*

Nervøs, jeg! ;-)

Skrevet

Lykke til :)

Vær deg selv, kos deg og dette går strålende.

Gjest Visten
Skrevet

Så spennende! Lykke til, skal krysse fingre og tær for at han er en 'brukbar' en ;)

Skrevet

Åh,takk jenter! Dere er sÅ søte! :-))

Skrevet

Lykke til! Oppdater oss om hvordan det går da ;)

Gjest Mentha
Skrevet

Lykke til og ha en kjempefin date!

Traff drømmemannen på nett selv, og det er absolutt å anbefale :D

Skrevet
Jeg har nesten glemt åssen detta funker jeg... og jeg hadde hvertfall glemt hvor tussete og rastløs man blir i forkant! :-P He-he.. Liker han såå godt, men så er det jo sånn at dette blir første gang vi møtes. Jeg har kun pratet med han på tlf, og sett bilder av mannen. Jeg har selvfølgelig sjekket han litt på nettet,facebook osv. Og alt han har sagt til nå om de rent praktiske tingene stemmer. Vi er begge voksne mennesker, og skal møtes ute blant folk. Meeeen, så kommer alle de teite tankene , tenk om han ikke liker meg??!! Jeg syns han er så flott, og kjenner at noe inni meg skjønner virkelig ikke hva han ser i MEG? Han sier så mye fint til meg............. Jeg tar meg ofte i å bli litt satt ut av spill, da han virker som å være en skikkelig,ordentlig mann. En sånn jeg både trenger,savner og lengter etter. Kanskje det er min tur nå?? Herreegud, jeg er så nervøs! Føles så lenge til helg nå! Måtte bare lette på tankene jeg :) *biter negler*

Det kommer til å gå så fint så!! :D har selv vært på dates fra nettet, og det gikk bra det og ;- ) Like nervepirrende hver gang, man blir nervøs før datingen! Min nåværende kjæreste traff jeg på byen da :P Vær deg selv, og smil masse! :))

Skrevet

Lykke til, dette går så bra så;-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Lykke til!! Moro!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ooh, spent på dine vegne jeg! :D

Skrevet

HEI HI

Har du vært på date ??

Skrevet

Spennende!! :)

Skrevet

Hei;)

Ja da var daten, over.

Jeg er ........... sååå glad ;-))) Han var enda bedre,finere og alt - i virkeligheten. Jeg er betatt og sjarmert.

MEN, jeg er utrolig redd for å bli såret så jeg kjenner jeg holder litt igjen ovenfor han, Han bekreftet veldig mye i går, og det føles godt. Men, jeg kjenner han jo ikke så godt enda. Dette er en god start, og jeg er spent på fortsettelsen.

Skal møtes igjen i løpet av helga. Var i allefall de vi avtalte i går, så får vi se :)

Takk for alle koselige svar.

HI

Skrevet

Fortell om daten da :-)

Hva skjedde ???

Hilsen

Spent på dine vegne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...