Gå til innhold

Tror ikke dette kommer til å gå bra :(


LykkeligMamma89

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i dag, bare for å se om alt var i orden og at det faktisk var noe levende der inne. Og det var det jo ikke... Som vi kunne se. Han fant bare en avlang tom fostersekk. Livmoren var forstørret men det så ikke bra ut. Enten så er jeg tidligere på vei, eller så er det mest sannsynlig gått til grunne :( Igjen..

Så nå skal jeg på ny ultralyd om 1 uke for å se om det vokser eller ikke. Tipper det siste. Litt rart da alle HCG verdier var toppers forrige uke.

 

"Gir opp" etter dette forsøket. Orker ikke mer skuffelser. Så noe bevisst prøving fra min side kommer det ikke til å bli. Nå er jeg lei...

 

Håper på et mirakel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, føler med deg!! Har vært borti dette selv mange ganger, og det er helt grusomt. Vi prøvde 10 år og 3 sa da vi edelig ble gravid med ivf behandling. Fikk en nydelig liten gutt på 11 måneder. HAdde en Sa igjen i mars i år og er nå gravid i uke 7 ca. Greier ikke heilt og glede meg over det før jeg har sett alt er i orden og har kommet over uke 12. Litt sikrere da ihvertfall.

Håper du er kortere på vei enn du tror og att det går bra! Hvis ikkje håper jeg du får mirakelet ditt raskt igjen!!

 

Trøste klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å slå meg til ro med at det ikke er noe der lenger.. Har jo konstant mensmurringer, kvalm, trøtt.... Har ikke opplevd det slik tidligere. Da har det liksom vært helt borte.

Har du hatt sterke symptomer når du opplevde det samme Ragna 79?

 

Tenker jo også at det kanskje kan stemme med at jeg er kortere på vei i og med at jeg fikk positiv test først noen dager etter IKM, og da var den svak positiv. Tidligere har jeg fått positiv 1 uke før IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...