Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Er litt mistenksom til min mann som ringer den 5 ganger om dagen. Han har også vært veldig rar i det siste.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Har ikke brukt tlf svarer siden....hm...må tenke litt....siden...siden....2007?
2 hjertegull :) Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Tja, jeg får jo melding om noen har lagt igjen beskjed, så det er veldig sjeldent.. Da har han vel lagret en beskjed han ønsker å høre om igjen da...?
Netti*** Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Vel altfor sjeldent. Har en sjef som ringer og alltid legger beskjed. Men jeg ringer altfor sjeldent å hører den. Litt fordi han ofte når å ringe før jeg har sett det. Syns det høres rart ut å ringe telefon svarer så ofte. Naboen ringer mannen sin hvis det er noe rett på telefonsvareren fordi da kan han høre når han har mulighet. Han jobber i bemanningsbyrå å sitter i møte hele dagen. Men de er de eneste jeg vet som gjør det på den måten.
Gjest Siklerotte Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Jeg har ikke telefonsvarer, nettopp fordi jeg ikke gidder å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Aldri. Hender at det blir lagt igjen en beskjed en gang i halvåret, og da er det som regel en telefonselger som øyner sjansen til en velufortjent pause.. Men altså, jeg tar alltid telefonen, og de gangene jeg ikke tar den, så ringer de bare om igjen.. Får i tillegg sms om noen har lagt inn en melding på tlfsvareren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå