Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Hører om så mange som er/har vært utro. Vi reiser bort med jobben en gang i året, langhelg, og det er søren ikke mange som IKKE er utro på de turene våre altså! Og dette er både menn og damer med kone/menn og barn. Har ett par venninner også, som tilsynelatende er i lykkelige forhold, men neida, de har en del svin på skogen. Min søsters forlovede var utro da hun var borte en helg (i deres seng), og det toppet seg da mannen fortalte meg at han hadde vært utro. Jeg hadde faktisk virkelig aldri, ALDRI trodd at han av alle mennesker kunne gjøre noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 din mann eller søsters forlovedes mann? Min mann
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 I all verden.... Jeg vet ikke om noen av mine venner som har vært, eller har parnere som har vært utro. Eller i familien. Og er vi ute med jobben, så har jeg heller aldri fått med meg at noen har vært utro... Da er vi sammen hele gjengen hele kvelden, helst lukkede arrangement. Er vel ingen som er så gira på å gå ut på byen. Vi er voksne med samboere/ektefeller hele gjengen. Men jeg vanker ikke i et miljø der en drikker seg fra sans og samling, og det er heller er vanlig og gå ut på byen med bare gutter/jenter. Vi gjør det meste i sammen som par. Det er heller ingen i vennegjengen eller familien verken på min eller hans side som har gått i fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Det er heller ingen i vennegjengen eller familien verken på min eller hans side som har gått i fra hverandre. Akkurat dette siste behøver ikke bety at de ikke har forekommet utroskap. Er ikke alle par som forteller det til andre eller går fra hverandre pga utroskap. Men utifra resten du skriver, ift at dere går ut som par o.l, det vanskeliggjør jo utroskap vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Du har dessverre rett hi. Jeg har sett alt for mye selv. Og jeg er en dame som får mye oppmerksomhet. Fy flate så mange menn som tenker på kun en ting. Selv om jeg er sjenert og en som ikke flørter eller går med avslørende klær så har vel 80% av mannfolka jeg kjenner prøvd seg. Og det bære gifte, fedre, kommende fedre og så videre. Skuffende!! Og jeg har hørt mye og sett mye. Nordmenn på jobbreise er jo et pinlig kapittel. Har ei venninne som jobber i politiet. Og hun sier at de verste horekundene er småbarnsfedre i lyseblåe skjorter og kjører SUV. Tviler ikke. Ps! Vi er et normalt par i 30-åra med fine jobber og enebolig. I en stor by.
Gjest Pusikatt Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Kjenner nesten ingen som ikke har vært utro. Jeg har helt mistet troen på trofasthet. Men jeg har ikke mistet troen på kjærlighet, for det kan være så mangt. Trofast eller ikke.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 1. august 2012 #9 Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg kjenner ingen som har vært utro. Eller, jeg retter meg selv: jeg vet ikke om noen i min vennekrets/familie som har vært utro... kan jo være uten at de har sagt noe til andre om det. Endret 1. august 2012 av lillemor og lillefrøken
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. august 2012 #10 Skrevet 1. august 2012 Det er nok veldig mange som ikke er utro også, men man ser gjerne ikke dem like godt? Altså, de som er utro legger man jo merke til fordi man oppdager det og blir sjokkert (evt ikke sjokkert). Jeg vet også om en del som har vært utro, men også veldig mange som ikke har vært det. Jeg har aldri vært utro selv, og jeg har vært sammen med mannen min i over 15 år nå. Han har heller aldri vært utro (ja, jeg er sikker av veldig mange ulike grunner).
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #11 Skrevet 1. august 2012 Jeg har vert ilag med mannen i 10 år og har ikke vert utro. Rimelig sikkert på han ikke har vert det heller. Men, må innrømme at jeg er rimelig på vakt. Ikke fordi jeg er sykelig sjalu, men vet om litt av hvert som skjer her vi bor. Da jeg var singel var det menn som la seg etter meg hver gang jeg var ute. Er ikke lett på tråden, kler meg uanstendig o.s.v. Og opptatte menn skyr jeg, men var som regel de som var ute etter spenning virket det. Har virkelig ikke respekt for slike menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå