Gå til innhold

Spiser dere sunnere?


Moneypenny123

Anbefalte innlegg

Leser brosjyre fra Staten med stor S, skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare og spise så veldig mye mer fisk og grønt nå enn det jeg har gjort tidligere. 5 om dagen lissom, har aldri helt skjønt at noen får til 5 om dagen... Hva med dere? Klarer dere spise sunnere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) trodde jeg kom til å klare å spise sunnere rett etter jeg fant ut jeg var gravid... men nå er forma så som så, og jeg har hver dag en klar formening om hva jeg har lyst på. Ikke nødvendigvis usunn mat, men ikke nødvendigvis sunn. Klarer ikke overstyre kvalmen uansett. Så i dette øyeblikk spiser jeg saltstenger:P er ferdig med uke 9 nå, og har gått opp 1 kg. Kunne vært verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver så godt jeg kan. Men, er jeg skikkelig kvalm så er det jo ikke så lett. Da blir det til at jeg spiser det jeg orker. Gleder meg til denne kvalmen gir seg.

 

Er heldigvis ikke så gale som sist gang. Da orket jeg bare sjokomelk i store perioder. Det var det eneste som hjalp mot kvalmen. Og det legger en godt på seg av..

 

Håper jeg klarer å spise sunnere denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig med det som er blitt skrevet over. Vanskelig å spise sunt når man ikke er i form. Jeg klarer ikke lukta og smaken av all kjøtt og fisk...så dere kan tenke dere hvor spennende middager det blir på meg om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker utrolig mye sunnere... :P det hjelper jo en del... Hadde stort inntak av cola før graviditeten. Den var på en måte min trøst i en vanskelig tid, men så fort testen var positiv fikk jeg colaforbud.. Hehe... Har nesten klart å holde det, kan telle på en hånd hvor mange halvlitere jeg har drukket i løpet av hele perioden. Nå går det nesten bare i vann og fytti katta for en mengde vann jg behøver! :P

Ellers blir det ikke mye sunn mat.... Spiser det jeg orker... Ikke mye for tida gitt.. Men blitt flinkere til å ha små mellommåltider som er sunne... Nøtter, epler, kornmokjeks o.l. :) men er nok et stykke unna fem om dagen jah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...