Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Med hvem, når, hvor ofte, hvorfor og med flere enn en?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Hvem: Samboers kollega/kompis. Når: For ca 2 år siden(på snurren). Hvor ofte: 1 gang. Hvorfor: finnes aldri noen god grunn, men i dette tilfelle var vårt forhold over ettersom at jg hadde funnet ut at han hadde vært på vift først. Jeg er ikke en person som er utro bare fordi det var gøy. men vårt forhold var skadet fra A-å og jeg hadde ikke baller til å gjøre det slutt.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Hvem: En som ikke kjente kjæresten min, han jobbet på nærmeste resturant. Når: For 5 årsiden. Hvor ofte: 1 gang, gjorde det slutt med kjæresten dagen etter. Hvorfor: Kjæresten og jeg hadde en del problemer når vi var sammen, begge drakk bort sine sorger i mye alkohol, og en av de kveldene endte jeg opp med en annen. Dagen etter angret jeg, ikke pga kjæresten, for forholdet hadde nok egentlig vært slutt i 14 dager alt, men fordi jeg ikke takler de som er utro, og plutserlig var jeg en av de selv. Kjæresten hadde forøvrig vært utro i en uke da, noe han fortalte når jeg sto frem om mitt utroskap. Forskjellen var nok at han hadde vært utro i en uke, jeg en natt. Uansett, vi er venner i dag, ble venner for 2 år siden. Aldri flere enn han ene, og kun den ene gangen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Hvem: en jeg møtte på festival Når: 1996 Hvor ofte: 1 gang Hvorfor: Veldig full, men huska iallefall kondom.... Kjæresten min hadde vært utro 1 gang tidligere (kunne jeg trøste meg med) Vi er ikke sammen lenger.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Ja. Var det mot eksen min. I mange år, fra vi ble sammen til det ble slutt... Med samme mann, vel og merke. Hvorfor? Fordi jeg aldri elsket mannen jeg bodde med...og det var vanskelig å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå