Gå til innhold

Hvor mange til per trenger vi 3 uker i Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser i februar og da er det varmt og mye sol. Nå er det 50% på solkremer og jeg tenkte å kjøpe 2 kremer til hver person. Holder det?

Barna skal også bruke solbeskyttende klær noen dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde dårlig erfaring med solkremen vi kjøpte i Norge. Sikkert stått i hyllene altfor lenge. Så kjøpte det der nede i butikk ikke på stranden. Så har bare hatt med en kraftig til de første dagene.

Ååååå savner Thailand, tror vi må i februar vi også. Kjempe flott der med barn. Minste jenta mi har blitt så glad i massage de gangene vi har vært der. Alo vera og agurk massage på kvelden etter en dag i sola er virkelig å anbefale :-) Tok det nesten hver kveld :-)

Skrevet

Vi har dårlig erfaring med å kjøpe solkremer i "syden" da de ofte har stått lenge i solen og er minst like dyre som i Norge.

Jeg vil tro at to flasker pr person vil holde lenge, så kan dere heller supplere med det dere ev mangler der nede.

Thailand høres bare fantastisk ut :)

Skrevet

2 flasker pr person høres da veldig mye ut?? Hvor små flasker tenker du å kjøpe?

Skrevet

Synes 2 flasker pr person hørtes veldig mye ut. Vi pleier å kjøpe solkrem taxfritt på flyet når vi reiser til syden. Der er det ofte 2 til prisen av 1, tror ikke jeg ville kjøpt her allerede nå.

Skrevet

Ville satset på de klærne du har kjøpt samt å holde seg mest mulig i skyggen. Sola er skarp!

Skrevet

Vi har 3 unger, to blonde. Vi har ikke hatt annet enn badetruse og overdel.

Vært 2 ganger i Thailand på ett år.

Vi har smurt de godt, ikke blitt brent i det hele tatt. Men hver gang vi kom på stranda fikk vi de til å sette opp to parasoller slik at ungene satt under de å lekte i sanda. Slik hadde de skygge hver gang de var på land. Thaifolk er så flink å huske og legge merke til folk så trengte bare spørre om det de to første gangene der vi var mest :-)

Skrevet

Dere som synes det hørtes mye ut smører dere nok altfor lite ;) jeg bruker høy faktor og minst 1 full flaske, vanlig str, på en uke i syden ;) så jeg syns to flasker per person på tre uker i hørtes helt ok ut!

Husk man skal smøre etter badeturer og at man skal ha masse krem! De aller fleste bruker altfor lite krem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...