Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Reiser i februar og da er det varmt og mye sol. Nå er det 50% på solkremer og jeg tenkte å kjøpe 2 kremer til hver person. Holder det? Barna skal også bruke solbeskyttende klær noen dager.
Netti*** Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Vi hadde dårlig erfaring med solkremen vi kjøpte i Norge. Sikkert stått i hyllene altfor lenge. Så kjøpte det der nede i butikk ikke på stranden. Så har bare hatt med en kraftig til de første dagene. Ååååå savner Thailand, tror vi må i februar vi også. Kjempe flott der med barn. Minste jenta mi har blitt så glad i massage de gangene vi har vært der. Alo vera og agurk massage på kvelden etter en dag i sola er virkelig å anbefale :-) Tok det nesten hver kveld :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Vi har dårlig erfaring med å kjøpe solkremer i "syden" da de ofte har stått lenge i solen og er minst like dyre som i Norge. Jeg vil tro at to flasker pr person vil holde lenge, så kan dere heller supplere med det dere ev mangler der nede. Thailand høres bare fantastisk ut
TPK Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 2 flasker pr person høres da veldig mye ut?? Hvor små flasker tenker du å kjøpe?
Hybelkanina Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 Synes 2 flasker pr person hørtes veldig mye ut. Vi pleier å kjøpe solkrem taxfritt på flyet når vi reiser til syden. Der er det ofte 2 til prisen av 1, tror ikke jeg ville kjøpt her allerede nå.
MrsMilla Skrevet 1. august 2012 #6 Skrevet 1. august 2012 Ville satset på de klærne du har kjøpt samt å holde seg mest mulig i skyggen. Sola er skarp!
Netti*** Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Vi har 3 unger, to blonde. Vi har ikke hatt annet enn badetruse og overdel. Vært 2 ganger i Thailand på ett år. Vi har smurt de godt, ikke blitt brent i det hele tatt. Men hver gang vi kom på stranda fikk vi de til å sette opp to parasoller slik at ungene satt under de å lekte i sanda. Slik hadde de skygge hver gang de var på land. Thaifolk er så flink å huske og legge merke til folk så trengte bare spørre om det de to første gangene der vi var mest :-)
fikas Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 Dere som synes det hørtes mye ut smører dere nok altfor lite jeg bruker høy faktor og minst 1 full flaske, vanlig str, på en uke i syden så jeg syns to flasker per person på tre uker i hørtes helt ok ut! Husk man skal smøre etter badeturer og at man skal ha masse krem! De aller fleste bruker altfor lite krem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå