Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #1 Skrevet 1. august 2012 Tok den første forrige tirsdag, den var positiv. Onsdag var strekkene enda sterkere, litt svakere tors. og fre. Lørdag var den negativ. Tok en igårkveld før jeg dro på nattevakt, og den var igjen positiv. Første gang jeg har prøvd el-tester. Noen som vet hvorfor det er sånn?
Lillababy Skrevet 1. august 2012 #2 Skrevet 1. august 2012 Testen skal vera positiv viss testlinja er like sterk eller sterkare enn kontrollstreken. Det skal ikkje gå an å ha positiv test meir enn i 48 timar, då testen målar lh stigninga som er 48 timar før eggl. Når teststreken er blitt svak igjen er egg. over. Viss du ikkje får det til så bruk clearblue sin. Den er dyr, men der er det ikkje tvil, der får du enten smilefjes eller ikkje. Lykke til!
Lillababy Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Det KAN ha skjedd at kroppen har forsøkt å få til eggl men ikkje lukkast, og at det er derfor den blei positiv litt seinare også. Men trur det skejr veldig sjelden. LH og HCG er to ganske like hormon, slik at ein eggl test vil også vera positiv om du er gravid og hcgen er meir enn 40- noko den er før ikm.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Streken har vært like sterk som kontrollstreken tirsdag og onsdag forrige uke, og igår. Tok en nå nettopp, den var også positiv, der teststreken var like sterk. Tok også en graviditetstest, som var negativ. Skjønner ingenting jeg HI
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. august 2012 #5 Skrevet 1. august 2012 EL-tester slå ut på graviditet også, og de er ofte langt mer følsomme en graviditetstester. Da jeg ble gravid med vesla tok jeg en el-test bare en uke etter el, og den slo ut som positivt da. Vent noen dager til og se. Det kan også være, som en annen nevner, at kroppen din prøvde å ha EL forrige uke og ikke klarte det, men prøver igjen nå. Det kan skje det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå