Gå til innhold

Bilder av andre sine barn på internett!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sitter i en kjip situasjon. Jeg og bf er ikke sammen, men har vert litt frem og tilbake etter at barnet ble født. For ca 5mnd siden ble ting totalt over, jeg og han har en grei tone oss imellom.

Problemet ligger hos hans venninner, som la meg for hat da jeg ble gravid, da di har drevet med utfrysning, mobbing og baksnakking. Det har ikke vert noe gøy, og vert tøft for meg.

Jeg sitter med full foreldrerett/ansvar, og han har samvær 3 netter i mnd.

Nå hadde han barnet med på tur, sammen med to av disse venninnen og noen kamerater. Da de kom hjem, la hun ene ut 50 bilder av barnet vårt under forskjellige aktiviteter som f.eks bading.

Jeg er selv veldig streng på hva som blir lagt ut av barnet både av meg og folk rundt meg. Så jeg sa pent til henne at dette satte jeg lite pris på, og at hun i det minste kunne spørt meg første. Og at jeg så at det ble slettet.

Hun svarte da med å bokke meg på fb.

Jeg gav da beskjed til bf, og han ba henne slette dem.

Hva synest dere om dette? Vil påstå at jeg synest ting ble hakket verre med måten hun reagerte på. Veldig respektløst synest jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg sitter i en kjip situasjon. Jeg og bf er ikke sammen, men har vert litt frem og tilbake etter at barnet ble født. For ca 5mnd siden ble ting totalt over, jeg og han har en grei tone oss imellom. Problemet ligger hos hans venninner, som la meg for hat da jeg ble gravid, da di har drevet med utfrysning, mobbing og baksnakking. Det har ikke vert noe gøy, og vert tøft for meg. Jeg sitter med full foreldrerett/ansvar, og han har samvær 3 netter i mnd. Nå hadde han barnet med på tur, sammen med to av disse venninnen og noen kamerater. Da de kom hjem, la hun ene ut 50 bilder av barnet vårt under forskjellige aktiviteter som f.eks bading. Jeg er selv veldig streng på hva som blir lagt ut av barnet både av meg og folk rundt meg. Så jeg sa pent til henne at dette satte jeg lite pris på, og at hun i det minste kunne spørt meg første. Og at jeg så at det ble slettet. Hun svarte da med å bokke meg på fb. Jeg gav da beskjed til bf, og han ba henne slette dem. Hva synest dere om dette? Vil påstå at jeg synest ting ble hakket verre med måten hun reagerte på. Veldig respektløst synest jeg.

Enig i at det var respektløst, men det er også ulovlig!

At hun blokkerer det på fb viser jo hva slags person hun er. Ville tatt en ordentlig samtale med bf slik at han kanskje tenker mer igjennom om dette er en person han vil la omgås barnet...

Skrevet

Jeg synes det var en veldig lite voksen måte å reagere på, av henne.

Når det er sagt så er det ulovlig å legge ut bilder av andre uten samtykke, så du kan faktisk anmelde om det skjer igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...