Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Dette er helt forferdelig mistet to ganger før. Har to skolebarn da. Er nå gravid i uke 8, og er redd hver gang jeg går på di, for er redd for at jeg har blødd noe! I går kveld så hadde jeg ikke like vondt i puppene som tidligere dager, og ble redd, drømte at jeg mistet og hele smerte helvetet ved å miste (unnskyld for valg av ord..). Har i dag vært i god form, og blir redd pga det! Tolker alt som om at jeg mister, at det er unormalt, selv om jeg har tro på at dette skal gå bra denne gangen, er så redd for å bli skuffet igjen :(
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Jeg forstår deg så godt , mistet gangen før denneog det er det vondeste jeg og mannen har vært gjennommnoen gang . Så når jeg ble gravid igjen var jeg kjempe glad men kjempe redd for at det samme skulle skje igjen . Hver dag er jeg nervøs ser påpapiret hver gang jeg skal tørke meg etter å ha vært på do . Og kjenner etter bevegelse , heldigvis har jeg kommet til uke 17 og alt er bra , har vært på ultralyd å sett han å alt ser kjempe bra ut . Det er litt bedre å men , kjenner at det fortsatt sitter der . Prøverå ikke tenke så mye på det da. Før keg var på ul og kjente bevegelser så kjøpte jeg meg caremaxx doppler for å høre hjeertet å det roet meg ned veldig ! Hørte hver natt før jeg la meg . Tror ikke det er noe vi får gjort med det , vi må bare tro på at det går bra denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå