Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Vi skal dit i november. Men nå snakket jeg med en dame so hadde vert der, og hun sa det er INGENTING der for en 7 år gammel jente. Jo på dagtid, da er det strand, basseng, badeland dyrepark osv. Men det er IKKE slik som i hellas der man spaserer rundt i gatene og i butikkene på kveldstid........ Hun mente vi kom til å tilbringe alle kvelder på rommet, da det ikke er noe for en 7 åring om kvelden. Ingen butikker åpne, bare barer og resturanter, og det er vel ikke store stasen for en 7 åring.......... ......noen som har vert der, og deler erfaringer, eller som har vert andre steder på Grand Canaria ?????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Jeg er ganske så kjent på GC. Det er et "kjøpesenter" i San Augustin, og ikke så mye mer, så det stemmer nok at det ikke er så mye å finne på på kvelden akkurat der. Playa del Ingles ligger en kort taxitur unna, og der er det litt mer "liv", og taxi er ikke forferdelig dyrt der heller. I Maspalomas er det et stort tivoli som heter Holiday World, også bare en taxitur unna. Så dere trenger ikke sitte på rommet hele ferien. Enten kan dere bytte hotell mot gebyr hos reiseselskapet til Playa del Ingles, Maspalomas eller Puerto Rico, eller så farter dere bare litt med taxi eller leiebil. Går så fint så! Gran Canaria er nydelig! God tur! Hilsen reiseleder'n
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 PS: I Playa del Ingles og til dels Puerto Rico kan det være litt party-faktor sent på kvelden, men ingenting som er plagsomt om man ikke oppsøker det bevisst.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 ÅÅh, det var godt Å høre. Fryktet nesten av vi ble sittende pÅ rommet fra sÅnn omtrent kl 18 og utover hver kveld jeg...... Turen takk for innfo !!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Dra til maspalomas,ikke langt med taxi. Der har de tivoli med spillehall og slikt,be taxi kjøre til hollyday world. Ett passe stort kjøpesenter ligger likeved der også,butikker restauranter.. Sentere heter faro2. Ellers er det fint i playa del ingles, heller ikke langt med taxi. Ta den til jumbo, stort kjøpesenter med det meste. Ellers er attraksjoner som palmitos park og aquasur vært å besøke med en 7åring.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Åh, tusen tusen takk igjen for mere innfo. Jeg noterer ned og kjenner jeg gleder meg litt mere no
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Ja gled deg, det er kjempeflott der nede:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå