ms.preggy Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hvor gamle er barna og når legger barna deres seg i ferien?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Til vanlig tid når de er hjemme. 18.30 og 19.00 ( 3 og 5 år) Når vi har vært ute å reist, hytta, syden osv har det blitt litt senere, kanskje mest i syden, da gjerne 11 om kvelden...sov lenge da:P Er streng på leggetiden. Viktig med gode rutiner der. De legger seg ganske tidlig da, men de er trøtte og har lange dager i barnehagen. Tenker å la minsten få være oppe til 19.00, og eldste til 19.30 når skole/barnehage starter, tror jeg, så lenge ikke eldste er supertrøtt, men tror kanskje hun er nødt å legges kl 19.00....
<3 2G <3 Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Til vanlig tid når de er hjemme. 18.30 og 19.00 ( 3 og 5 år) Når vi har vært ute å reist, hytta, syden osv har det blitt litt senere, kanskje mest i syden, da gjerne 11 om kvelden...sov lenge da:P Er streng på leggetiden. Viktig med gode rutiner der. De legger seg ganske tidlig da, men de er trøtte og har lange dager i barnehagen. Tenker å la minsten få være oppe til 19.00, og eldste til 19.30 når skole/barnehage starter, tror jeg, så lenge ikke eldste er supertrøtt, men tror kanskje hun er nødt å legges kl 19.00.... Helledussan du er heldig med sovebarn, det vil jeg og ha!!
Plutselig_gravid Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 De 2 yngste som akkurat er blitt 1 og 3 år legges stort sett som vanlig. Dvs kl 19. Kommer litt an på hvor vi er og hva vi gjør såklart. Har de det veldig gøy og er fin i formen utsetter vi gjerne leggetiden litt. Om de sovner i vognen ute eller i sengen er vi ikke så nøye på i ferien. Eldste som snart er 9 år har lagt seg sent hele ferien. Rundt kl. 23. Han legges senest 20.30 til vanlig. Første sommeren han har fått være så lenge våken. Endelig klarer han å ta igjen tapt søvn på morgenen. Tidligere har han stått opp kl. 06 uansett når han har lagt seg kvelden før - noe som naturlignok resulterte i pottasur og sliten unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå