Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 ...ser på deg som om han forakter deg, ikke hilser når du sier hei, løper ( ja, løper!) om han møter deg på trikken for å ikke måtte slå følge til jobb, ikke har snakket til deg på over ett år og ikke vil samarbeide med deg lengre uten at du må insistere? Har spurt ham direkte om noe er galt, sendt ham mail og bedt ham si fra om noe er galt og skrev at jeg faktisk blir lei meg. Men han fortsetter å stønne når jeg sier noe, og ser på meg som om jeg skulle være djevelen selv... Vi pleide å ha en veldig hyggelig tone og samarbeidet bra tidligere.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Kanskje han er betatt av deg..?
ana_fi_hob_ Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Maby Maby he is In love :-) Hadde det også slik med en kollega. Det kom frem til slutt at han hadde blitt forelska i meg. Takla det ikke så bra da stakkar. :-/
HeltPerfekt<3 Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Prøv å overse det? Jeg skjønner at det går inn på deg, men du har etter min mening gjort det du kan for å finne ut av hva som er galt. Om han vil oppføre seg sånn så han om det! Dere er jo bare kolleger så det har vel ikke så mye å si?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Forelsket er vel det siste man tenker ut fra det jeg har skrevet..? Pleier ha gode antenner på slikt, og forelsket i meg er han definitivt ikke. Jeg blir jo faktisk lei meg, og skjønner jo at han tror han har en grunn, selv om han ikke har det. Og det har vart i over et år.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Av og til kan man jo bare rett og slett få nok av mennesker uten at man har lyst til å si det direkte til vedkommende? Noen mennesker prøver man i det det lengste å ha en ok omgangstone med og så blir det bare nok. Det er ikke dermed sagt noe galt med deg. Og hadde det vært meg ville jeg sagt fra neste gang kollegaen din er uhøflig - man trenger ikke være venner, men vedkommende har å oppføre seg med et minimum av høflighet, uansett hva han/hun synes om deg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Det du beskriver er juridisk utestengelse og mobbing, ikke å ha fått litt "nok" av noen... Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp med nærmeste leder, og prøvd å få til en dialog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå