Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Mannen min har så fryktelig lyst på barn. Så jeg gikk med på det. Men har egentlig ikke lyst på Nr 2. Så nå da jeg er gravid. Vil jeg ta abort bak hans rygg. Kommer bare til å si at vi mistet. Trist, men vi kan jo prøve igjen senere. Hva synes dere? Har jo ikke noe å si om vi får Nr 2 nå eller om et år.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Jeg heller egentlig mest til å tro du troller stygt her, men i tilfelle du faktisk mener det..Om du virkelig er så jævlig at du gjør dette..fortjener du da egentlig mannen? Dette er noe av det styggeste du kan gjøre, og om du gjør håper jeg karmaen biter deg noe så inni hekken i ræva en gang senere!!
Vilde2012 Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Jeg håper dette er et tulleinnlegg. Har du virkelig så lite respekt for et lite liv? Du skriver som om du snakker om et par nye støvler du har kjøpt deg som du skal levere tilbake. Du er allerede blitt gravid, det er utrolig råttent gjort mot mannen din dersom du lyver til ham ved å si at du mistet barnet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Selvsagt mener jeg det ikke !! Dette var er svar ( og en vekker ) til hun som vil lure mannen sin til å få barn. Ingen med et hue planta på skuldrene ville da vel gjort noe slik. Hverken dette eller det omvendte. Noe som også var hele poenget med tråden.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Forferdelig trist HI...tenk at det skal være så lett for deg...men then again, fortjener dette barnet en mor som egentlig ikke ville ha ham/henne? Hvilket liv kan du tilby det?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Forferdelig trist HI...tenk at det skal være så lett for deg...men then again, fortjener dette barnet en mor som egentlig ikke ville ha ham/henne? Hvilket liv kan du tilby det? Gjentar : selvsagt er ikke dette sant. Hvilken idiot er så ond? Det var som sagt en tankevekker til HI i den tråden om å lure på mannen sin baby.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Beklager, så ikke svaret ditt over mitt, og har ikke lest den andre tråden.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Beklager, så ikke svaret ditt over mitt, og har ikke lest den andre tråden. :-) skjønner di reagerte da. Var jo litt poenget det :-)
Vilde2012 Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Jeg skjønner ikke hva du mener HI. Du skriver jo ikke noe om noe annet innlegg i hovedinnlegget ditt. Du skriver jo som om det er deg selv det er snakk om. Og så sier du nå at det ikke er det??
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Jeg skjønner ikke hva du mener HI. Du skriver jo ikke noe om noe annet innlegg i hovedinnlegget ditt. Du skriver jo som om det er deg selv det er snakk om. Og så sier du nå at det ikke er det?? Jeg regna med de fleste som var her inne nå skjønte at jeg sikta til det innlegget om hun som vil lure mannen til å få barn. Noe jeg nok tror mange forstår, ellers hadde det nok haglet inn med svar her. Selvsagt skrev jeg ikke om meg selv på alvor. Les den andre tråden, kom så tilbake å les denne. Så skjønner du nok rimelig kjapt. Til og med overskriften er omtrent lik.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. juli 2012 #11 Skrevet 31. juli 2012 Jeg skjønner ikke hva du mener HI. Du skriver jo ikke noe om noe annet innlegg i hovedinnlegget ditt. Du skriver jo som om det er deg selv det er snakk om. Og så sier du nå at det ikke er det?? Jeg regna med de fleste som var her inne nå skjønte at jeg sikta til det innlegget om hun som vil lure mannen til å få barn. Noe jeg nok tror mange forstår, ellers hadde det nok haglet inn med svar her. Selvsagt skrev jeg ikke om meg selv på alvor. Les den andre tråden, kom så tilbake å les denne. Så skjønner du nok rimelig kjapt. Til og med overskriften er omtrent lik. Takk gud for at du ikke mente det, hi Jeg hadde nemlig svaret klart; Hva faen skjer med folk!!??!! hehehe
Vilde2012 Skrevet 31. juli 2012 #12 Skrevet 31. juli 2012 Synes likevel du formulerte deg veldig merkelig i hovedinnlegget, og spesielt uten å nevne at du ikke snakker om deg selv. Ellers er det jo det samme temaet som blir bragt opp i den andre tråden, altså å lyve for mannen om det å bli gravid/miste, så jeg skjønner ikke formålet med ny tråd. Men men.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #13 Skrevet 31. juli 2012 Å herregud Vilde. Gå å legg deg. Forstå at du har driti på leggen. Å gi deg. Fytti katta ! Ekke helt på toppnivå eller ? Djeeez. Må bare le av deg. Du er vel ikke så dum at du fremdeles ikke skjønner ?
Gjest Morn du Skrevet 1. august 2012 #14 Skrevet 1. august 2012 Synes likevel du formulerte deg veldig merkelig i hovedinnlegget, og spesielt uten å nevne at du ikke snakker om deg selv. Ellers er det jo det samme temaet som blir bragt opp i den andre tråden, altså å lyve for mannen om det å bli gravid/miste, så jeg skjønner ikke formålet med ny tråd. Men men. Hun ville få oss til å tro at det var seg selv hun skrev om. Ikke spesielt vanskelig å skjønne det
Influences Skrevet 1. august 2012 #15 Skrevet 1. august 2012 Å herregud Vilde. GÅ Å legg deg. ForstÅ at du har driti pÅ leggen. Å gi deg. Fytti katta ! Ekke helt pÅ toppnivÅ eller ? Djeeez. MÅ bare le av deg. Du er vel ikke sÅ dum at du fremdeles ikke skjønner ? Jaha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå