Gå til innhold

Jeg skriver bok. Ønsker du å bidra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjangeren er humor/satire, og den handler om graviditet, fødsel og tiden etterpå, både i forhold til det nye barnet, søsken og mannen. Dette skal ikke bli en "åh, så herlig livet som mor er" bok, men en samling med morsomme historier, som du i dag ser tilbake på og ikke forsår hva som gikk av deg! Dersom du velger å dele en historie med meg her i denne tråden eller på mail, forbeholder jeg meg retten til å kunne ta den med i boken, og å forandre navn slik at alle historiene er anonyme. Jeg ønsker historier om barn i alle aldre; ikke bare de minste:)

Jeg har bare et par uker igjen før manuset skal sendes inn, og håper å kunne få med noen ekstra og morsomme historier:)

Ett av kapittlene er gullkorn fra barnemunn, så dette tar jeg gjerne i mot!

Historien kan sendes til [email protected].

Skriv historien med de navn du ønsker. Husk alder på barnet da episoden skjedde, eller da gullkornet ble sagt;)

Håper å høre fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Jeg har ingen morsomme historier som jeg kommer på nå, men skal sjekke i babyboka etter gullkorn!

Skrevet

Takk for de historiene/gullkorna jeg har mottatt på mail! Dytter opp, og håper å høre fra ennå flere!

Skrevet

Hva betaler du?

Du regner vel ikke med at vi skal skrive boken for deg og du skal ha intekten?

Skrevet

Regner med at om man bidrar så blir man kredittert for historien i boken din

Skrevet
Hva betaler du? Du regner vel ikke med at vi skal skrive boken for deg og du skal ha intekten?

Helleduss!!!

Skrevet
Hva betaler du? Du regner vel ikke med at vi skal skrive boken for deg og du skal ha intekten?

Helt frivillig å bidra.

Skrevet

Jeg har skrevet mesteparten av boken ferdig, jeg ber ikke dere skrive boken for meg. Mange av bøkene av samme typen er skrevet med bidrag fra andres historier. Det er helt frivillig å sende inn sin historie/gullkorn. Jeg har mottatt flere historier etter jeg postet her, men det betyr ikke at jeg ukritisk putter alt i boka mi bare for å fylle den!

Skrevet
Jeg har skrevet mesteparten av boken ferdig, jeg ber ikke dere skrive boken for meg. Mange av bøkene av samme typen er skrevet med bidrag fra andres historier. Det er helt frivillig å sende inn sin historie/gullkorn. Jeg har mottatt flere historier etter jeg postet her, men det betyr ikke at jeg ukritisk putter alt i boka mi bare for å fylle den!

Det betyr at du hverken betaler eller krediterer noen for historiene du bruker? Selvsakt er det frivillig, men jeg er ikke interesert,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...