Gå til innhold

Isofix spørsmål


mamma til blå 2010 og rosa 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett maxi cosi sete med easyfix base som jeg skal selge. Har aldri brukt isofix siden vi ikke har det i bilen. Ser på bruksanvisninga for isofiks festing at det er noen gule "dingser" som skal settes på isofix festene i bilen og så dyttes basen sine fester inn i disse igjen. Husker jo hvordan de ser ut så på meg virker det som de kun er for å gjøre det letter å komme til.

Uansett jeg kan ikke finne disse gule "dingsene", kan jeg likevel feste base med isofix eller er isofix delen ubrukelig nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har festet setet uten de gule dingsene :) Har prøvd å rive det av, men helt umulig!

Skrevet

ok. takk, da vet jeg det. Føler jeg har endevendt hele huset uten å finne de dingsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...