fisken2015 Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Klarte å få vann på Iphonen som lå i sekken mens det pøsregnet. Ligger til tørk nå, men skrudde den akkurat på og skjermen er helt skjoldet. Er det bare å kjøpe nye mon tro?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Hei, jeg har jobbet med mobiltelefoner i mange år. Vannskader er lumske. Noen ganger er telefonen død, andre ganger konker den ut etter en tid. Så det er nok et spørsmål om tid før du trenger ny. Mitt tips til deg er å la den tørke godt, forsøk å legg den en stund på varmekablene på badet, og se hvordan det går. Ser den tilsynelatende grei ut, så bruker du den til den konker. Sørg for å ta backup mens den enda funker! Det du IKKE må gjøre, er å prøve å reklamere på den, erfarent butikkpersonale og verkstedteknikere gjennomskuer fuktskader LETT! Lykke til!
Miamamma81 Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Ta den fra hverandre og legg den i bakerovnen på ca 30 grader over natten:-) Det gjorde jeg, og den funker fint.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå