Gå til innhold

Er Bærum helt greit i grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle jeg har møtt herfra er utrolig hyggelige.

Ja, store biler, veldig dannede, men åpne og rause.

Sitter med en hel haug fordommer om Bærumblærum osv,

men er det noen som faktisk har dårlig erfaringer med folk derfra?

Og er de så himla rike i grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste er jo ikke fra Bærum da.

Jeg er ikke rik, ikke velutdannet heller.

Har to biler, den ene er en Merchedes 220E fra 09 hvis det er noe fett?

Jeg er født og oppvokst her, med bærumsslekt over 100 år tilbake, og kommer ikke under blærumdame.

Skrevet

Store forskjeller innad i Bærum.

Stabekk, Snarøya, Jar, Bekkestua, Hosle er veldig dyrt og det er mye peng her. Har sett rekkehus til 7 mill.

Rykkinn og Skui er vel i en annen liga, på de fleste områder.

Men herlighet, Bærum er vel helt greit det?

Må vel lov å tjene penger i dette landet uten at man blir satt i bås?

Skrevet

Akkurat flyttet fra Bærum etter 18 år i kommunen. Kjempe fin kommune, bare å flytte dit. Syyyyyke boligpriser, men det vet du vel!

Skrevet

Jeg kommer fra Bærum, og mener at det er like mange forskjellige typer der som andre steder i landet.

Selvsagt kommer det litt an på hvor i Bærum du bor, men jeg synes det er vanskelig å definere akkurat hvordan en fra Bærum oppfører seg.

Det jeg synes er veldig greit med Bærum, er at det er en kommune med god økonomi og det er kort reisevei til både sjøen, skogen og byen :)

Skrevet

Jeg bor også i Bærum, østre Bærum som er nærmest Oslo.

Setter stor pris på 5 minutter til sjøen, sykkelavstand til jobben i Oslo, stor dugnadsvilje i barnehage og idrettslag og en rik kommune hvis noe skulle skje. Voksne bruker sykkelhjelm og de fleste har høyere utdanning. I min valgkrets stemte 78% Høyre.

:-)

Betalte 6,7 mill for huset i 2006, så gratis er det ikke.