Gå til innhold

Jeg vil bare ha noen å prate med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i fosterhjem og har snart gjort det nå i ett år.. På det året har mye skjedd, foreldrene mine skal skille seg,mye bh-møter, psykologtimer, eksamen, foreldre som prøver å avslutte sitt liv og s virkelig har problemer som jeg påvirkes av...

Jeg merker det spesielt i kveld at jeg er nedfor... En av de jeg bor hos, hevet stemmen, ikke til meg men jwt blir uansett usikker og tenker jeg ikke vil være her.mer ikveld... Jeg vil bort.. jeg vet alle hever stemmen og de skal si ifra om ting.... Men jeg takler der bare ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem vil du snakke med?

Ser du allerede har barneverne, psykolog og kanskje fosterfamilie? Siden du bor i fosterhjem er du vel heller ikke så gammel?

Jeg stiller gjerne opp om du trenger en enn å snakke med. Jeg har vært gjennom en del, så jeg håper jeg sitter inne med forståelse og er fornuftig.

Send gjerne en melding om du vil:)

Skrevet

Jeg veit ikke helt, bare føler det hadde væry greit å hatt noen å prate med, uansett det også blir veldig ukjent...

Psykologen har ferie i fler uker fremover, så det tærer på...

Skrevet

Du kan gjerne skrive til meg, jeg har slitt en del jeg og. Alle burde ha en de kan snakke med.

Skrevet

Prøve å få sendt meldingen til dere i morgen

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Jeg har også opplevd en del gjennom årene, så du kan godt skrive til meg og om du ønsker. Jeg hadde ingen å prate med, og angrer på at jeg ikke tok initiativ selv. Noen ganger trenger man rett og slett bare å tømme seg for tanker :)

Skrevet

Vil dere heller sende meg en melding? Mobilen jeg er på med vil ikke la meg sende..

:)

Skrevet

Her er noen telefon nr du kan notere deg, hvis du en gang skulle få behov for å snakke med noen med en gang.

Kirkens SOS (hele døgnet)

telefon 815 33 300

Du kan også skrive en SOS-melding via www.kirkens-sos.no. Du kan være anonym og du får svar innen 24 timer.

Mental Helses Hjelpetelefon (hele døgnet)

telefon 116 123

Krise- og rådgivningstelefon for barn og familier i barnevernssaker

telefon 67 58 01 70

Røde Kors-telefonen for barn og ungdom (man - fre 14 - 20)

telefon 800 33 321

www.korspahalsen.no

Hjelpetjeneste på nett for barn og unge. Du kan sende epost og få svar fra frivillige medarbeidere. Du er anonym og tjenesten er gratis. Røde Kors driver tjenesten.

bare noen eksempel. Synes det er bra at du tar initiativ.

Skrevet

Har selv bodd i en forsterfamilie fra helvete for et par år siden. De holdt til på aurskog. Håper ikke det er samme familie...

Skrevet

Det og ringe fungerer ikke helt. Takk for tips :)

Skrevet

Noen som veit om en side og skrive på der en får svar på "minuttet", altså, ikke trenger vente fler døgn?

På forhånd takk.. :)

Skrevet

Kirkens SOS har en chat, som er åpen mandag til torsdag, 18.30-22.30:)

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Har tenkt mye på deg :)

Skrevet

Du kan gjerne kontakte meg. Har selv bodd i fosterhjem og vært i bv i 4 år.

Foreningen for banevernsbarn er en flott forening der man treffer bvbarn som man kan dele gleder og sorger med. Var selv aktiv der i 5 år :)

Skrevet

Hvis det noen ganger føles enklere for deg å skrive enn å prate, kan du gå inn her:

http://sidetmedord.no/

Drives av Mental Helse :)

Skrevet

Takk :-) går litt opp og ned, lengter litt til psykologen kommer tilbake fra ferie! Men hjelper storr og prate med de jeg prater med fra inne her og. :)

Skrevet

Idag har jeg igjen fått beskjed om at jeg har store problemer, fra faren min.. Lurer på når jeg får smørbrødlista med hvilke problemer.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...