Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Jeg bor i fosterhjem og har snart gjort det nå i ett år.. På det året har mye skjedd, foreldrene mine skal skille seg,mye bh-møter, psykologtimer, eksamen, foreldre som prøver å avslutte sitt liv og s virkelig har problemer som jeg påvirkes av... Jeg merker det spesielt i kveld at jeg er nedfor... En av de jeg bor hos, hevet stemmen, ikke til meg men jwt blir uansett usikker og tenker jeg ikke vil være her.mer ikveld... Jeg vil bort.. jeg vet alle hever stemmen og de skal si ifra om ting.... Men jeg takler der bare ikke..
Voilà Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Hvem vil du snakke med? Ser du allerede har barneverne, psykolog og kanskje fosterfamilie? Siden du bor i fosterhjem er du vel heller ikke så gammel? Jeg stiller gjerne opp om du trenger en enn å snakke med. Jeg har vært gjennom en del, så jeg håper jeg sitter inne med forståelse og er fornuftig. Send gjerne en melding om du vil:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Jeg veit ikke helt, bare føler det hadde væry greit å hatt noen å prate med, uansett det også blir veldig ukjent... Psykologen har ferie i fler uker fremover, så det tærer på...
CaptainHindsight Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Du kan gjerne skrive til meg, jeg har slitt en del jeg og. Alle burde ha en de kan snakke med.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Prøve å få sendt meldingen til dere i morgen
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har også opplevd en del gjennom årene, så du kan godt skrive til meg og om du ønsker. Jeg hadde ingen å prate med, og angrer på at jeg ikke tok initiativ selv. Noen ganger trenger man rett og slett bare å tømme seg for tanker
Nobodyhome Skrevet 1. august 2012 #9 Skrevet 1. august 2012 Vil dere heller sende meg en melding? Mobilen jeg er på med vil ikke la meg sende..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #10 Skrevet 1. august 2012 Her er noen telefon nr du kan notere deg, hvis du en gang skulle få behov for å snakke med noen med en gang. Kirkens SOS (hele døgnet) telefon 815 33 300 Du kan også skrive en SOS-melding via www.kirkens-sos.no. Du kan være anonym og du får svar innen 24 timer. Mental Helses Hjelpetelefon (hele døgnet) telefon 116 123 Krise- og rådgivningstelefon for barn og familier i barnevernssaker telefon 67 58 01 70 Røde Kors-telefonen for barn og ungdom (man - fre 14 - 20) telefon 800 33 321 www.korspahalsen.no Hjelpetjeneste på nett for barn og unge. Du kan sende epost og få svar fra frivillige medarbeidere. Du er anonym og tjenesten er gratis. Røde Kors driver tjenesten. bare noen eksempel. Synes det er bra at du tar initiativ.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2012 #11 Skrevet 1. august 2012 Har selv bodd i en forsterfamilie fra helvete for et par år siden. De holdt til på aurskog. Håper ikke det er samme familie...
Nobodyhome Skrevet 1. august 2012 #12 Skrevet 1. august 2012 Det og ringe fungerer ikke helt. Takk for tips
Nobodyhome Skrevet 4. august 2012 #13 Skrevet 4. august 2012 Noen som veit om en side og skrive på der en får svar på "minuttet", altså, ikke trenger vente fler døgn? På forhånd takk..
Voilà Skrevet 4. august 2012 #14 Skrevet 4. august 2012 Kirkens SOS har en chat, som er åpen mandag til torsdag, 18.30-22.30:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #16 Skrevet 6. august 2012 Hvordan går det med deg? Har tenkt mye på deg
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. august 2012 #17 Skrevet 6. august 2012 Du kan gjerne kontakte meg. Har selv bodd i fosterhjem og vært i bv i 4 år. Foreningen for banevernsbarn er en flott forening der man treffer bvbarn som man kan dele gleder og sorger med. Var selv aktiv der i 5 år
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. august 2012 #18 Skrevet 6. august 2012 http://www.barnevernsbarna.no/index.html?sid=1 Her er en link til Landsforeningen for barnevernsbarn.
Følelsesvims Skrevet 7. august 2012 #19 Skrevet 7. august 2012 Hvis det noen ganger føles enklere for deg å skrive enn å prate, kan du gå inn her: http://sidetmedord.no/ Drives av Mental Helse
Nobodyhome Skrevet 7. august 2012 #20 Skrevet 7. august 2012 Takk :-) går litt opp og ned, lengter litt til psykologen kommer tilbake fra ferie! Men hjelper storr og prate med de jeg prater med fra inne her og.
Nobodyhome Skrevet 9. august 2012 #21 Skrevet 9. august 2012 Idag har jeg igjen fått beskjed om at jeg har store problemer, fra faren min.. Lurer på når jeg får smørbrødlista med hvilke problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå