Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Jeg er virkelig bekymret for hvordan ting utvikler seg med henne. Hun har i de siste to årene forandret seg en del i forhold til menn,sex og forhold. Hun var veldig prinsippfast på at hun ikke skulle ha sex før hun var i forhold osv. Hun flyttet fra og gjorde det slutt med sin kjæreste igjennom 4 år ( han var utro ) i juni for 2 år siden. Rundt 15 dager etter dette får jeg telefon om at hun er dødsforelska i en ny kar. Så flott sier og tenker jeg. Etter mye om og men, nesten 2 år. Så har de fremdeles ikke blitt kjærester. Han vil ikke binde seg. Hun er villig til å la ting fortsette som de har, han kommet på besøk, de har sex. Han drar. Fordi hun elsker han. Til slutt sier han takk for seg. Hun er lei seg, men ordner seg profil på et nettsjekkested. Der treffer hun en fyr 14 dager etter " bruddet" med denne andre, jeg får telefon igjen. Hun er på huet forelska.2 dager etter er de kjærester. Men så da, de har sex. Noen få dager etter gjør han det slutt, sier alt ikke stemmer. Hun er igjen lei seg. Men i samme samtale hun forteller meg om bruddet , forteller hun at hun har et par andre i kikkerten hun liker. Jeg er virkelig bekymrer for henne. De 4 siste ( og eneste ) forholdene hun har hatt, har hun blitt tråkket på. Jeg er redd hun er så desperat og tror selv at ingen vil ha henne, så hun tar til takke med enhver. Jeg har jo sittet å sett på at hun lar en mann hun elsker gjøre som han vil fordi hun ikke vil miste han. Hva kan jeg si ? Evt gjøre ? Vil hun skal forstå hvor pen , herlig , fantastisk, sprudlende , elskelig og rett og slett nydelig hun er. Og at hun slett ikke trenger å gjøre seg selv så vondt. Hun er verdt mye mer.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Beklager mangelen på avsnitt. Skriver med smarttelefon. Går ikke med den. ( så vidt jeg vet)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Høres ut som min tidligere venninne det der. Problemet hennes var at hun ikke kunne være alene, så derfor byttet hun ut menn like ofte som andre skifter sokker. å snakke henne til fornuft, det nyttet ikke. Hun dro til huset både gifte menn og narkomane. Hun fikk forøvrig bv på døren, bf som meldte henne.. Kanskje noe for din venninne å tenke på, hvis hun har barn
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Høres ut som min tidligere venninne det der. Problemet hennes var at hun ikke kunne være alene, så derfor byttet hun ut menn like ofte som andre skifter sokker. å snakke henne til fornuft, det nyttet ikke. Hun dro til huset både gifte menn og narkomane. Hun fikk forøvrig bv på døren, bf som meldte henne.. Kanskje noe for din venninne å tenke på, hvis hun har barn Man blir ikke meldt til barnevernet bare fordi man har sex. Hvor mange man har sex med har ikke barnevernet noe med, med mindre barna får det med seg.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Høres ut som min tidligere venninne det der. Problemet hennes var at hun ikke kunne være alene, så derfor byttet hun ut menn like ofte som andre skifter sokker. å snakke henne til fornuft, det nyttet ikke. Hun dro til huset både gifte menn og narkomane. Hun fikk forøvrig bv på døren, bf som meldte henne.. Kanskje noe for din venninne å tenke på, hvis hun har barn Man blir ikke meldt til barnevernet bare fordi man har sex. Hvor mange man har sex med har ikke barnevernet noe med, med mindre barna får det med seg. Her fikk barna det med seg, de var små og endte opp med psykiske problemer, mareritt og sengevæting, m.m. Var sikkert for stressende for de å ha en ny pappa som knullet på mammaen hver kveld, så jo, hun ble meldt til bv, og det ble satt igang tiltak.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Høres ut som min tidligere venninne det der. Problemet hennes var at hun ikke kunne være alene, så derfor byttet hun ut menn like ofte som andre skifter sokker. å snakke henne til fornuft, det nyttet ikke. Hun dro til huset både gifte menn og narkomane. Hun fikk forøvrig bv på døren, bf som meldte henne.. Kanskje noe for din venninne å tenke på, hvis hun har barn Man blir ikke meldt til barnevernet bare fordi man har sex. Hvor mange man har sex med har ikke barnevernet noe med, med mindre barna får det med seg. Her fikk barna det med seg, de var små og endte opp med psykiske problemer, mareritt og sengevæting, m.m. Var sikkert for stressende for de å ha en ny pappa som knullet på mammaen hver kveld, så jo, hun ble meldt til bv, og det ble satt igang tiltak. Jeg mener venninna til HI. Hun skriver ingenting om at barna får det med seg, bare om at venninna blir såret gang på gang. Barnevernet har ingenting med hvor mange sexpartnere folk har på generelt grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Vennina mi har ingen barn. Hun er heller ikke borti narkomane eller slikt. Problemet er at hun virker selv som hun mener hun er mindre verdt enn andre damer. Og at hun da må senke sine krav til menn for at de skal gidde å godta henne.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Vennina mi har ingen barn. Hun er heller ikke borti narkomane eller slikt. Problemet er at hun virker selv som hun mener hun er mindre verdt enn andre damer. Og at hun da må senke sine krav til menn for at de skal gidde å godta henne. Det kan hende at hun har opplevd at ingen er interessert i henne med mindre hun føyer seg? Slik har jeg også vært, med god grunn. HAr ikke kysset en eneste gutt til jeg gikk ut av videregående, og fikk barn med min første kjæreste som jeg fikk i alder av 19. Bodde sammen med ham i noen år til jeg fant at han var utro mange ganger med forskjellige. Etter det så har jeg KUN vært borti menn som var interessert i sex, men siden de visste at jeg ikke ønsket sex uten forhold, lurte de meg til å tro at de var interessert. Den ene ventet i SEKS MåNEDER med dating, flørting, filmkos osv til vi hadde sex første gangen, og lot ikke høre fra seg etter det, så det hjalp ikke å vente. Jeg var rett og slett ikke interessant. Og ja, jeg klarte meg fint alene, praktisk og økonomisk. Men jeg er et forholdsmenneske, og hadde heller null familie eller venner rundt de årene jeg var alenemor, så jeg var HELT alene. Endelig fant jeg en mann som ble virkelig forelsket i meg og interessert i å stifte familie, men jeg var superskeptisk til ham til å begynne med på grunn av tidligere erfaringer. Men jeg vet at grunnen til at jeg ble behandlet på den måten er at vi som er mindre pene og har barna 100% stiller helt bakerst i datingkøen dessverre. De fleste vil ikke involvere seg i oss med mindre det kun gjelder sex. Så nå synes jeg at jeg har trukket vinnerloddet med samboer, og er overlykkelig
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Minner Desverre litt om det ja. :-/. Har du noen forslag til hva jeg kan si ? Evt gjøre for henne ? Kommer ikke igjennom uansett hvilken måte jeg sier ting på. Hun har også en tendens til å unnskylde dem. Selv om hun VET oppførselen deres er helt bak mål. Det er så trist. Fordi jeg vet hvor herlig hun er.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har også ei god venninne som driver på sånn.. hun var samboer med en fyr i 5 år tildligere, men så ble det slutt. Alle hun har truffet deretter er idioter som behandler henne som dritt.. hun blir smigret hver gang noen viser henne oppmerksomhet, og blir lett forelsket. Gang på gang har hun truffet "den rette".. som selvsagt viser seg å være feil. Hun klarer ikke å skille mellom greie menn og idioter.. nå holder hun på med en som er gift og har barn, noen lærer bare aldri:/ Det nytter ikke å si noe heller, hver gang det blir slutt med en sier hun "aldri mer", men det varer bare til hun treffer en ny som viser henne interesse.. mistenker nesten at hun liker å være i forhold fulle av drama..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #11 Skrevet 31. juli 2012 Minner Desverre litt om det ja. :-/. Har du noen forslag til hva jeg kan si ? Evt gjøre for henne ? Kommer ikke igjennom uansett hvilken måte jeg sier ting på. Hun har også en tendens til å unnskylde dem. Selv om hun VET oppførselen deres er helt bak mål. Det er så trist. Fordi jeg vet hvor herlig hun er. Du må nesten bare avvente situasjonen og håpe at hun finner en ordentlig kar, eventuelt prøve å spleise henne med noen. å be ei som er et forholdsmenneske om å være singel i en lang stund for at det skal "bli bedre" har null hensikt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #12 Skrevet 31. juli 2012 Uff, det er så vanskelig. Gjør meg vondt å se henne gjøre selv selv til ei uverdig jente. Hun er jo verdt så utrolig mye. Hun et så fantastisk. Jeg vet det finnes en mann der ute for henne. Men hun gir aldri noen av de gode sjansen. Fordi hun hele tiden er i et forhold med noen som absolutt ikke er rett. :-(. Uff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå