Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Vi har vært sammen i ca 2.5 år. Pga noe jeg ikke skal gå innpå her må vi nok vente nærmere 2 år med å flytte sammen. Hva synes dere om det å være forlovet uten å bo sammen? Spiller det egentlig noen rolle? Vi føler begge at vi vil satse på dette forholdet
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Forlove seg gjør man når datoen for bryllupet er satt. Jeg er av de som synes det er teit å være forlovet i årevis jeg da, og ville ventet med forlovelsen til dere har flyttet sammen og bestemt dere for å gifte dere.
Gjest Mentha Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Det er dere som skal være sammen og som skal vite hva dere vil. Ikke bekymre deg for hva andre mener! Om dere vil være forlovet men likevel bor hver for dere nå, så er det deres sak, ingen andres. Endret 31. juli 2012 av Mentha
VinterSol+2 Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Vi forlovet oss fordi vi ville gifte oss. Men vi føyttet ikke sammen før etter bryllupet da. En forlovelse er et løfte, og skal/bør henge sammen med bryllup. Dersom dere mener å gifte dere, så go for it. Trenger ikke bo sammen for å ende opp som et øykkelog gammelt ektepar;) Hilsen lykkelig gift i syv år nå
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Tradisjonelt gifter man seg innen et år etter at man forlover seg. Jeg tenker på det å forlove seg på den måten, men skjønner at veldig mange ikke er enige i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå