Prinsen og mamma`n :) Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 ... og hvor fornøyd er du med den?
ana_fi_hob_ Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 iPhone 4s - superfornøyd :-). Spesielt etter jeg oppdaget spotify og et par nedlastningsprogrammer :-). Så sitter med alle de beste sangene jeg vet om, uten å måtte laste ned og overføre i iTunes osv. Og alle filmene jeg liker. De også uten mye overføring å tull. Mega fornøyd med min kjære iPhone. :-D
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Har også iPhone og er knallførnøyd.
Samantha Fox Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 iPhone 4. Superfornøgd. Har vel eigentleg utvikla sterkare følelsar for den enn kva som er sunt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Sony Ericsson Xperia mini. Veldig grei telefon som kan ligge i lommen. Jeg bruker aldri veske og kan ikke ha en stor telefon som ikke går i lomma Jeg er fornøyd til mitt bruk, men jeg "leker" aldri med telefonen da, bare har den i lomma i tilfelle en av ungene eller noen andre vil ha tak i meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå