Gå til innhold

Hvilken smarttelefon har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

... og hvor fornøyd er du med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

htc desire s - veldig fornøyd.

Skrevet

iPhone 4s - superfornøyd :-). Spesielt etter jeg oppdaget spotify og et par nedlastningsprogrammer :-). Så sitter med alle de beste sangene jeg vet om, uten å måtte laste ned og overføre i iTunes osv. Og alle filmene jeg liker. De også uten mye overføring å tull. Mega fornøyd med min kjære iPhone. :-D

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har også iPhone og er knallførnøyd.

Skrevet

iPhone 4. Superfornøgd.

Har vel eigentleg utvikla sterkare følelsar for den enn kva som er sunt.

Skrevet

Sony Ericsson Xperia mini.

 

Veldig grei telefon som kan ligge i lommen. Jeg bruker aldri veske og kan ikke ha en stor telefon som ikke går i lomma ;)

 

Jeg er fornøyd til mitt bruk, men jeg "leker" aldri med telefonen da, bare har den i lomma i tilfelle en av ungene eller noen andre vil ha tak i meg..

Skrevet

HTC Desire C- kjempe fornøyd, liten og søt.

Skrevet

iPhone 4, veldig fornøyd. :)

Skrevet

HTC Desire - veldig fornøyd :D

Skrevet

HTC one x, kjempefornøyd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...