Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Her må vi ha 2 sett hver minst, et i barnehagen, og et som kan være skift i barnehagen/ha hjemme osv. Men noen av regntøyene har jo en elendig kvalitet!! Blir hull i buksa, gjerne på knærne så fort! Har aktive barn. Kjøpt et vossatassar, det var helt forferdelig kvalitet, hull med det samme osv. Eneste jeg har vært veldig fornøyd med er leketøy sitt og reflex sitt! andre? ikke noen som koster så mye!
Gjest Mentha Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Jeg kjøpte regntøy på salg i fjor, tror det heter ticket eller noe slikt. Husker ikke helt hva jeg betalte for det, lurer på om det var rundt 300 kr. Fungerer supert, og er veldig fornøyd med det. Fikk Polarn o Pyret regntøy i bursdagsgave, og veldig fornøyd med det også, men det er jo ikke akkurat billig... Kjøper regntøy når det kommer på salg, og kjøper heller en str eller to for mye, så det passer til neste sesong.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 I barnehagen har hun noe som heter "In front", om jeg ikke husker helt feil, blått med ei ku på. Er veldig fornøyd med det og barnehagen er også godt fornøyd med det. Hjemme har hun "Abeko". Noe tynnere, men det duger til hjemmebruk
Regina Phalange Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Jeg fikk tips om at Reflex var bra av noen snille damer her inne, så jeg kjøpte det :-) er jo blandt det rimeligste også, så var ikke så mye å lure på!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Min aktive 2åring har Stormberg Regnbukse. Du kan nesten ikke se at han har brukt den en sesong. Veldig slitesterkt. Er de som produserer Leketøy serien og. Regnjakken er fra Color Kids. Veldig bra den og, men det er ikke "Olje"regnjakke, men holder allikevel vannet vekk.
Koala *g07* Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Vært veldig fornøyd med Helly Hansen. Det er lett og holdt han tørr. Brukes på 3. sesong nå faktisk. Reflex var også et bra merke, eneste jeg synes det er litt stivt og tungt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Har kjøpt fra Europros. Har ikke tatt den i bruk enda.
2008 og 2012 Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Kappahl sitt regntøy anbefales. Har en aktiv gutt som har brukt sine to sett med regntøy i barnehagen i 1,5 år nå. Ingen hull. Den ene strikken til å ha under skoen gikk akkurat i stykker, men ellers som ny. Regntøyet er veldig mye brukt, brukes året rundt her vi bor... Til sammenligning så har han slitt hull på kneet i sin Reima parkdress... Endret 31. juli 2012 av 2008 og 2012
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Har kjøpt fra Europris. Har ikke tatt den i bruk enda. Måtte redigere på grunn av skriveleif....
Tredjemann på vei :D Skrevet 31. juli 2012 #11 Skrevet 31. juli 2012 Her har ungene Helly Hansen shelter-klær. Tynt, pustende, vann- og vindtett! Men minsta har i tillegg et Helly Hansen Explorer sett og eldstemann har Didriksons som ekstra sett.
TøffiTrynet☠ Skrevet 31. juli 2012 #12 Skrevet 31. juli 2012 Her bruker vi Reima, Didrikson, Skogstad og Ellos. Fornøyd med alt sammen.
Gjest Ziva Skrevet 31. juli 2012 #13 Skrevet 31. juli 2012 Skogstad, har også hatt Lindex sitt. Veldig fornøyd med begge to.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #14 Skrevet 31. juli 2012 Guttene mine har brukt Reflex, ingenting annet dugde, særlig ikke de siste to årene i barnehagen. En aktiv 5 åring som klatrer i trær, sklir på fjellet osv sliter ut noen sett med regntøy gitt Jentene er aktive de også, men sliter mindre på tøyet. 3-åringen har fra Cubus og 5-åringen fra Leketøy.
Appelsindyret Skrevet 31. juli 2012 #16 Skrevet 31. juli 2012 Vi har ABEKO sitt Den er vi fornøyd med iallefall!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #17 Skrevet 31. juli 2012 Bare barn har reflex regndresser/sett på tilbud til 199,- btw
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #18 Skrevet 31. juli 2012 Vel jeg sukket litt av overskriften HVILKET regntøy, og mente det jo strengt tatt bør hete HVILKE, i alle fall her hos oss. Jeg har to unger, de har Reflex, men man må skille mellom kvaliteten på gamle reflex og nye reflex. De har lindex bamse regntøy, de har helly hansen, troll, skogstad, stormberg og nautica i bruk nå. Stormberg og nytt reflex skuffer, og det samme gjør også cubus, som jeg har hatt før. Har vært borti flere andre merker også, Lego er bra, troll er bra, helly hansen er bra.
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 31. juli 2012 #19 Skrevet 31. juli 2012 jeg har sampson til guttungen i barnehagen og er veldig fornøyd. han er aldri våt.
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 31. juli 2012 #20 Skrevet 31. juli 2012 Kjøpte et Navigare regnsett i fjord, men ette 3 ganger ute hadde hun hull på begge knærne. Gikk tilbake og fikk nytt, og det tok neimen ikke lange tiden før hun hadde hull-igjen. Etter det kjøpe vi på Reflex, og det har hun snart hadd i 1 år og. Har også et sett fra Lindex hjemme, og det er vi også veldig fornøyde med. Tidligere har vi hatt fra Skogstad og Helly Hansen noe som vi også har vært fornøyde med.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #21 Skrevet 31. juli 2012 Har prøvd flere sett, Reflex holdt vannet ute, men strikken gikk fort, regnjakken var kort og ble fort for liten, det var stivt og ungene var alltid klamme og kalde, første og siste gang jeg kjøpte det. Har siden hatt stormberg sitt som heter drypp, elendig kvalitet, hadde 2 sett og begge lakk masse vann inn. Har nå troll og ticket og begge to er supre i kvaliteten, liker ticket aller best. Ikke er de dyre heller, ca 499 for settet.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 1. august 2012 #22 Skrevet 1. august 2012 Vi har hatt cubus sitt noen år. Helt og fint enda nå har han name it, fungerer fint det også
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. august 2012 #23 Skrevet 1. august 2012 Her har guttungen et sett fra Europris nå, funker helt ok. Skal kjøpe en til, men det blir troll regner jeg med.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 1. august 2012 #24 Skrevet 1. august 2012 Her må vi ha 2 sett hver minst, et i barnehagen, og et som kan være skift i barnehagen/ha hjemme osv. Men noen av regntøyene har jo en elendig kvalitet!! Blir hull i buksa, gjerne på knærne så fort! Har aktive barn. Kjøpt et vossatassar, det var helt forferdelig kvalitet, hull med det samme osv. Eneste jeg har vært veldig fornøyd med er leketøy sitt og reflex sitt! andre? ikke noen som koster så mye! Vi har hatt reflex i alle år på begge to, aldri hatt noe problemer
Des 08 og Aug 12 Skrevet 1. august 2012 #25 Skrevet 1. august 2012 Jeg kjøper regntøy fra HH eller Reflex. Det fra HH ble det ingen slitasje på etter førstemann, selv om han klarte å slite ut 15 bukser i stedet. (veldig aktiv gutt) Ellers har jeg hatt reflex regndress, aldri blitt våt i den, men ser det er litt slitasje på refleks og sømmer. (ekstra strikk til beina følger som regel med) Kjøper alltid regntøy på salg, så sparer jeg det til neste sesong, har KUN 1 sett som brukes hjemme og i BHG. (Vi tar det frem og tilbake, ingen stress)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå