Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Og synes dere at de bør fjerne statusfeltet?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Fordi ALLE vennene mine er der, og da er det lettere å vedlikeholde kontakten. Synest statusfeltet kan være, ser ikke noe negativt med det. Selvfølgelig, så kan man bli lei av sånne som gjentar seg selv dag ut og dag inn, men det kan man gjøre noe med.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Er der for å ha kontakt med folk. Synes det er kjekt å se hva som skjer rundt andre:-) Hadde ikke vært på Facebook dersom de fjernet statusfeltet. Det er jo den som er hele poenget med Facebook.
lUmlUm med tulla si Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Jeg kan ikke fordra statusfeltet, men kun fordi det finnes enkelte som misbruker det. Å skrive; "PÅ vei til byen for Å møte Arnfinn", og samme person skriver litt senere, "I byen med Arnfinn", og enda litt senere, "Arnfinn er verdens beste! Jeg elsker deg!" Hva faen? Hvorfor skal man skrive sÅnt dritt? Jeg er lite interessert, spesielt nÅr det gÅr om og om igjen. "Idag skal huset vaskes", litt senere, "NÅ er huset ryddig og rent!" (hvem bryr seg?) "Er i byen, ring meg pÅ 123456789 om det er noe!" (hallooo? folk vet da Åssen man skal ta kontakt i dagens samfunn....) "ÅÅÅÅh, jeg er sammen med verdens beste gutt/jente!" (trenger alle vite hva de synes om kjæresten sin? De fleste synes jo kjæresten sin er verdens beste! Tull Å skrive sÅnt. Klissete!) JEG FORDRAR IKKE SÅNNE KOMMENTARER! Det finnes derimot de jeg setter mer pris pÅ; "Til byen med jentene mine idag! Da blir det mat og kino! Kjempekos!" "Sønnen min kom til meg idag og sa; Mamma, skal vi ogsÅ leie hender sÅnn som Vilde gjør med sin mamma?" "SmÅtrollene har storkost seg i barnehagen idag! Ut pÅ tur, aldri sur " Det finnes bÅde positive og negative ting Å nevne om statusfeltet, og jeg selv er en av dem som sjeldent skriver noe der. Jeg er pÅ facebook for Å holde meg litt oppdatert blant de jeg treffer sjeldnere, og for Å kunne kommunisere pÅ en grei mÅte, uten Å mÅtte møtes (om de bor langt unna feks). Man kunne ogsÅ ringt, men facebook er like greit, det. Det er ogsÅ en fin mÅte Å fÅ dokumentert feks en jentekveld du mÅtte takke nei til, for dagen etter, strømmer det jo pÅ med masse gøye bilder, og man kan se gjennom dem, og se hvor godt venninnene dine koste seg. SÅnn er det ogsÅ lettere Å se for seg ting vennene dine forteller deg om det de opplever. Å si man har vært i Egypt, og sett en skikkelig stilig statue, er jo vanskelig Å se for seg. Har de da et bilde av den, vil man skjønne hva de snakker om. Edit: Jeg skrev "dokumentert en jentekveld", men det ble helt feil å si det sånn... Jeg mente bare at man kunne se hva jentene fant på og slikt, er jo moro å se! Endret 31. juli 2012 av lUmlUm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå