Hønepøna Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Har dere tips til en bra søskenvogn? Venter en i november og har da også en på 2,5 år som må sitte i vogn når vi går lange turer. Fotbrett er uaktuelt og det finnes ikke søskensete til dypvogna jeg allerede har ( Simo Kombi 2004-modell). Vil helst kunne se babyen i bagen, samt at den eldste kan sitte fremover (hvis det går det an samtidig). Håndbrems, og to kalesjer er kanskje en fordel? Har sett litt på teutonia s4. Har dere erfaringer med den eller andre? Er veldig takknemlig for svar.
VinterSol+2 Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Vi var veldig fornøyd med tfk-vogna. Litt liten bagasjeplass under, men godt med plass til stelleveske da. Største sitter fremover, minste kan legges i bag.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 1. august 2012 #3 Skrevet 1. august 2012 Jeg skal ha Babyjogger City Select hvis jeg skal ha søskenvogn. Har ei på 20 mnd og termin om 13 dager. Men skal se om vi klarer oss med city crossen og ståbrettet først, fordi hun elsker å gå turer. Dyr i Norge, så importerer i så fall.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Den er ikke dobbel i bredden og det syns jeg er fint. I tillegg kjekt at vi kan bruke den som singelvogn i tillegg, så slipper vi å ha mer enn to vogner. Kjekt å ha vogn til hu eldste hvis vi skal på hver vår plass med hvert vårt barn også 18 kombinasjonsmuligheter for bag, bilstol og ekstra sete, så tipper du finner noe som passer deg
Hønepøna Skrevet 1. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2012 Takk for svar! Skal lese om de vognene dere tipset om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå