Gå til innhold

Hva var DIN siste fb-oppdatering? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var at jeg har vært på tur på fjellet :)

Dette fordi det er en engangiåret-begivenhet for min del :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min var at jeg har vært på tur på fjellet :) Dette fordi det er en engangiåret-begivenhet for min del :P

Jeg la ut et bilde av unga for omtrent en uke siden, siste statusoppdatering vet jeg ikke er nok noen mnd siden egentlig. jeg legger ut et bilde i ny og ned. Er stort sett det jeg legger ut.

Gjest AnneS
Skrevet

Siste status var 20.juli, at jeg hadde pakket og var klar for ferietur :)

Skrevet

"Som de sa så fint i Austrheim... Toppen av frekkhet må være å spille lommetennis på bortebane :D"

Den ble skrevet 8 juli. Så kan vel trygt si at jeg ikke sender ut stauser i ett ;)

Skrevet

Nå måtte jeg inn og sjekke :)

Sist oppdatering var 12. mai, da jeg gratulerte min fantastiske nevø med konfirmasjonen. Han er virkelig enestående! Har vært gjennom så mye og er så sterk. En skikkelig ressurs for menneskene rundt seg også, og støtter alltid de svake i samfunnet. Er så stolt av ham at jeg måtte skrive en statusoppdatering. Ellers er det svært sjelden jeg gjør det :)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

"Nå skal jeg sveipe kjapt over gulvene for jeg løper min daglige mil på mølla. Etterpå skal jeg spise en nydelig, økologisk suppe som jeg har laget bra bunnen og som har stått og putret på komfyren mens jeg trente. Etterpå en herlig kveld med verdens vakreste kjæreste og våre perfekte barn, før vi elsker oss mette og trette inn i solnedgangen."

Skrevet

En mann i en varmluftsballong innså at han hadde rotet seg bort. Han reduserte høyden og så en kvinne nede på marken.

Han gikk enda lavere og ropte til kvinnen: "Unnskyld, kan du hjelpe meg? Jeg har avtalt et møte med en venn for en time siden, men jeg vet ikke hvor jeg befinner meg."

Kvinnen nede på bakken svarte:

- Du befinner deg i en varmluftsballong ca. 30 fot over havet på 55° 41" 47" nordlig bredde og 10° 12" 47" vestlig lengde.

- Du må være tekniker. sa mannen.

- Det er jeg, svarte kvinnen, "men hvordan visste du det?

- Tja, sa mannen. Alt du har sagt hittil, er teknisk korrekt, men jeg har ikke anelse om hva jeg skal bruke opplysningene til, og faktum er at jeg fremdeles ikke vet hvor jeg er. Det eneste jeg har fått ut av din hjelp, er at jeg har blitt enda mer forsinket.

Kvinnen på bakken svarte:

- Og du må sitte i ledelsen du vel!?..

- Det gjør jeg, svarte ballongskipperen, men hvordan kunne du vite det?

- Det er da såre enkelt. Du vet ikke hvor du er eller hvor du skal. Du har kommet deg opp ved hjelp av en masse varm luft. Du har inngått en avtale som du ikke er i stand til å holde, og forventer at mennesker under deg skal løse problemet ditt. Faktum er at du befinner deg i samme situasjon, som du gjorde før du traff meg, men nå er det plutselig min feil! Derfor veit jeg det :o)

Skrevet

Morgenstund <3 + et bilde av datteren min som gav meg det herligste uttrykket en morgen som jeg fikk knipset.. Skal sies at dette er den eneste statusoppdateringen min på flere mnd. Og dere må unskylde meg det hjertet! Haha...

Skrevet (endret)

Legger som regel ut bilder med tekst. Siste jeg la ut var ett bilde av sønnen min på konsert foran scenen for to mnd siden.

Endret av sax
Skrevet

Skrytestatus om at jeg ble spurt etter legitimasjon for å kjøpe øl. Jeg er 37 ;)

Skrevet

Satt på denna sangen da vi var på ferie. Frode lurte på kva film sangen hadde vært i, men eg hadde ikkje peiling. Skifta til neste sang; da kjem det fra baksetet. "Eg vil høre Lynet Mc Queen sangen!" (Søtt) (og youtube-video "Life Is a Highway")

Skrevet

" Spruuute diarè bæsj utover hele baderomsgølvet, burde kanskje latt vær å tømme to posa med lakrisbåta på en time"

Skrevet

"Aller første karuselltur! :D" var min siste status og hadde lagt ved bilde av meg og lillegutt i en karusell.

fra 17.juni..

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Ved frokostbordet

KA: Det lukter vondt her

Pappa: Javel

KA: Er det du som har bæsjet pappa?

Skrevet

Jonas er født, 2780 gram, 47 cm. Nydelig gutt.

Dette er 2,5 år siden......

Jeg er aktiv på facebook, men ikke i staus-området;o)

Skrevet

Ikke så lurt å legge ut det her Kansje? Kan fort bli gjenkjent av venner du har på FB...Dere tenker ikke over det da?

Skrevet

Min var:

"Da fikk jeg reisefeber gitt :)"

Kvelden før vi skulle dra på utenlandsferie....

Skrevet
Ikke så lurt å legge ut det her Kansje? Kan fort bli gjenkjent av venner du har på FB...Dere tenker ikke over det da?

Det er ikke alle som syns det er flaut å være aktiv på et nettforum..

Du tenker ikke på det da?

Skrevet
Ved frokostbordet KA: Det lukter vondt her Pappa: Javel KA: Er det du som har bæsjet pappa?

Enten er vi venner på FB eller så har noen jeg har på vennelista mi lagt ut akkurat den samme statusen...

Skrevet

"Har nok en gang slått på OL og er klar for en spennende håndballkamp mellom Norge og Sverige!! :) "

En smule ivrig når det kommer til håndballdamene våre:)

(Velger å være anonym siden jeg vet noen av vennene mine er her)

;)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet
Ved frokostbordet KA: Det lukter vondt her Pappa: Javel KA: Er det du som har bæsjet pappa?
Enten er vi venner på FB eller så har noen jeg har på vennelista mi lagt ut akkurat den samme statusen...

Da er vi nok venner på fb ;)

Skrevet

I dag for nokre timar sidan. Noko om at vi hadde vor på hytta i heile dag og alle lukta grillrøyk.

Skrevet

Det er ikke alle som syns det er flaut å være aktiv på et nettforum..

Du tenker ikke på det da?

Ikke på grunn av at det er flaut. Men fordi dine venner da vil ha mulighet til å finne ut alt du har skrevet. Kansje om dem. Og muligens vil folk du ikke ønsker skal vite at du er du her inne, finne ut akuratt det. Tenker ikke over det da ?
Skrevet
Det er ikke alle som syns det er flaut å være aktiv på et nettforum.. Du tenker ikke på det da?
Ikke på grunn av at det er flaut. Men fordi dine venner da vil ha mulighet til å finne ut alt du har skrevet. Kansje om dem. Og muligens vil folk du ikke ønsker skal vite at du er du her inne, finne ut akuratt det. Tenker ikke over det da ?

Hvis man skriver om venner som har barn eller er gravide/prøvere (stort sett de som befinner seg her), så skriver man jo selvsagt anonymt.

Jeg personlig ser ingen problem i å bli gjenkjent, fordi det jeg skriver her er sjelden en hemmelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...