Gå til innhold

Flere som holder på med jobbsøking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange jobber har dere søkt, og hvor mange intervjuer har dere vært på? Blir dere demotivert av å få avslag? Har dere jobb fra før?

Har jobb, men vil gjerne bytte. Selv har jeg fått ett avslag uten å komme på intervju,ett avslag etter å ha vært på intervju, er innkalt til et intervju på en annen jobb neste uke, og har en søknad inne som jeg ikke har hørt noe på enda(var frist for et par dager siden). Merker at det er litt "vondt" å få avslag, men tenker positivt. Har tross alt blitt plukket ut to ganger til intervju. Prøver i hovedsak å få jobb som byggesaksbehandler. Er jurist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg søker stadig på nye jobber, og har vært på noen intervjuer. Jeg har jobb fra før så stresser ikke med det. Har ingen ferdig utdannelse heller og da blir det stort sett butikkjobber som er aktuelt for meg. Siden mannen nå er ferdig med sine fag så begynner jeg å studere nå i høst. Regner med at jeg blir i den jobben jeg har nå til jeg er ferdig med studier, med mindre det dukker opp noe som er aktuelt i mellomtiden. Vet ikke hvor mange steder jeg har søkt, men har kun søkt på jobber med like stor eller større stillingsprosent som den stillingen jeg har idag, og da har det blitt mange jobber som jeg rett og slett ikke har søkt på fordi de ikke har vært store nok

Gjest uni kum
Skrevet

Har søkt flere jobber, men ikke helt relevant for utdannelsen min. Nå har jeg søkt 4 jobber, og har fått avslag på 2 av de, da de hadde vikarer å sette inn. De var pliktig til å lyse ut. Skal ta meg en runde på vikarjakt. Har jobb, men er "desperat" på jakt etter ny. Har studert meg til kvalifikasjoner for drømmejobben, så nå krysser jeg bare fingrene :) :)

Skrevet

Det der er utrolig kjedelig for oss som søker, det at de lyser ut fordi de er pliktige til det. Jeg har bare søkt på faste stillinger i kommunen, så det er sannsynlig at det allerede er noen i et vikariat el. som de kommer til å velge.

HI

Skrevet

Vi skal flytte, så jeg søker ny jobb. Tar uendelig lang tid da det ikke er så mange relevante jobber for meg der vi skal flytte:( Har vært på tre intervjuer uten å få jobben, mister helt selvtilliten av det jeg:(

CV'en min er bra, men personligheten min dårlig liksom... :(

Men må bare bite tennene sammen og fortsette å søke...

Lykke til dere andre søkere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...