Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 http://www.seher.no/899715/ser-du-hvem-dette-er%09 Syns det ligna på Juliea:) Og det var et kompliment altså, bare for å ha mitt på det rene..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Takk:) jeg liker Olsen tvillingene veldig godt og tar det absolutt som et kompliment:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Jeg syns du ligner på Sofie Cappelen jeg Juliea!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Jeg syns du ligner på Sofie Cappelen jeg Juliea!! Samme tenkte jeg når jeg så bildene dine på fb, utrolig lik Sofie Cappelen faktisk:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Syns det var vanskelig å se på det lille bildet på profilen din her, men du har vel selv nevnt at du ligner Cameron Diaz, eller tar jeg feil nå?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Syns det var vanskelig å se på det lille bildet på profilen din her, men du har vel selv nevnt at du ligner Cameron Diaz, eller tar jeg feil nå? Mener også å huske at hun har nevnt Diaz ja. Men det er jo umulig å se utfra bildet her. Kanskje jeg må melde meg inn i fb-gruppa for å se?? :=)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Herregud, hva er det med dere damer, hvorfor er dere så opphengt i denne Juliea dama??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå