muy muy feliz!! Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Noen som vet hvordan det er med dette? Meldt regn.. Finnes det ammerom?
ellen-propellen Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Kan ikke huske å ha sett noe ammerom, men det er plenty av kafeer og resturanter der
sillyfilly og Olivia Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Er nokså sikker på at det ikke er noen ammero Men nok av kafeer ja. Går jo an å dekke til puppen litt med en gulpeklut eller noe.
muy muy feliz!! Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2012 Ok! Er jo greit å sitte litt skjermet på en benk ute, men ikke så enkelt i regn.. Da får jeg satse på en cafe:)
Bondejenta Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Amm AKKURAT der DU føler for! Drit i andre. Babyen vil ha MAT!
Vogndilla Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Amm AKKURAT der DU føler for! Drit i andre. Babyen vil ha MAT! Var vel mest regnet hun bekymret seg for
muy muy feliz!! Skrevet 1. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2012 Var regnet ja:) Enig med deg og ammer overalt jeg, men både styrete og lite trivelig for baby å amme ute i regn..
muy muy feliz!! Skrevet 1. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2012 Synes forresten man kunne kostet på seg ammerom på slike steder, veldig fint i liseberg f.eks!
Gammelamazon Skrevet 4. august 2012 #10 Skrevet 4. august 2012 Ingen ammerom, merkelig nok. Husker jeg syns det var utrolig slitsomt da jeg var der med baby for tre år siden. Jenta var av typen som ble distrahert av alt som skjedde rundt henne, så jeg måtte ut i bilen med henne hver gang det skulle ammes;-)
BabyLove92 Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 lurer på om det er ammerom rett der med toalettet med badeland (ikke nye badeland, men det som ligger i det gamle)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå