Gå til innhold

Amming i dyreparken i Kristiansand!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det er med dette? Meldt regn.. Finnes det ammerom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske å ha sett noe ammerom, men det er plenty av kafeer og resturanter der ;)

Skrevet

Er nokså sikker på at det ikke er noen ammero

Men nok av kafeer ja. Går jo an å dekke til puppen litt med en gulpeklut eller noe.

Skrevet

Ok! Er jo greit å sitte litt skjermet på en benk ute, men ikke så enkelt i regn.. Da får jeg satse på en cafe:)

Skrevet

Amm AKKURAT der DU føler for! Drit i andre. Babyen vil ha MAT! :)

Skrevet

Amm AKKURAT der DU føler for! Drit i andre. Babyen vil ha MAT! :)

 

Var vel mest regnet hun bekymret seg for ;)

Skrevet

Var regnet ja:) Enig med deg og ammer overalt jeg, men både styrete og lite trivelig for baby å amme ute i regn..

Skrevet

Synes forresten man kunne kostet på seg ammerom på slike steder, veldig fint i liseberg f.eks!

 

Skrevet

Ingen ammerom, merkelig nok. Husker jeg syns det var utrolig slitsomt da jeg var der med baby for tre år siden. Jenta var av typen som ble distrahert av alt som skjedde rundt henne, så jeg måtte ut i bilen med henne hver gang det skulle ammes;-)

Skrevet

lurer på om det er ammerom rett der med toalettet med badeland (ikke nye badeland, men det som ligger i det gamle)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...