Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 jeg har fått en kjempe-kvise på ene kjønnsleppen min. Er sååå vondt! Må sitte med beina langt fra hverandre og tilbakelent i stolen. Noen forslag hvordan den kan forsvinne fort? Er på størrelse med en drue!
☆☆☆ Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Har hatt en slik, beit tenna sammen og klemte den ut. Vondt der og da, men instant fix av problemet (og en opplevelse for en som fascineres av ekle ting, det var myyye gugge inni).
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Steriliser en liten nål med å brenne tuppen med en lighter, eller sprit hvis du har også forsiktig stikk hull på den der du ser den hvite gugge greiene er, når du har stukket hull så knip forsiktig og tøm den. Er mindre vondt å stikke hull på enn å knipe til det blir hull..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Har hatt en slik, beit tenna sammen og klemte den ut. Vondt der og da, men instant fix av problemet (og en opplevelse for en som fascineres av ekle ting, det var myyye gugge inni). Fasineres du også av ekle ting? Hehe trodde jeg var den eneste i verden;)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Åh. Det der er så vondt! Har hatt det selv flere ganger. Mest sannsynlig ikke en kvise, men et inngrodd hår. De kan bli kjempestore! Jeg har gjort følgende: renset området, desinfisert en nål og fått hull på gørra. Skvist ut det som lar seg skvise ut. Deretter renset såret (for det blir jo jaggu meg som et sår!) og hvis du har mulighet: dekk det til, feks med plaster (forutsetter ingen hår, haha). Gudd løkk, vet hvor vondt det er :-(!
lUmlUm med tulla si Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Jeg trodde det var talgkjertler, evnt inngrodd hår selvsagt... Men jeg har også hatt det et par ganger (ikke noen store saker, slik som du), og noen ganger har jeg skvist til den har "poppa", andre ganger bruker jeg sterilisert nål (mindre vondt, men det SER mye vondere ut enn å bare klemme). Lykke til!
ærlig talt Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Åh, det der har jeg hatt! Jeg klarte ikke ta i den engang, så det endte med legebesøk. Der fikk jeg bedøvelse og legen klemte den tom. Hvis du ikke får ordnet det selv ville jeg ringt legen i morgen. Ingen vits å gå med dette lenger enn nødvendig
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #8 Skrevet 31. juli 2012 Haha, OMG det hørtest ekkelt ut! ser ut til at jeg er unormal som ikke har hatt det til og med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå